Underbara ö.

Hej alla.

Sitter nu i sängen på rummet och njuter av en skön fotmassage, skön musik och en härlig bränna.
Liam sover tätt intill bredvid mig. Underbara påg. Han har det helt underbart här. Älskar verkligen sol, värme och en massa bad. Ljuger inte om jag säger att han badar minst 8 timmar om dagen. Han har skaffat sig en tysk vän oxå. En tysk pojke i 8 års åldern, men dom har inga som helst problem att kommunicera med varann. Använder massa kroppsspråk och tonfall. Så kul och se dom leka massa. Liam sa innan idag att här finns allt man vill ha, så ja. Som mamma är det helt underbart att se sin son såhär glad och livlig. Galet vad jag kommer sakna de. Tiden går på tok för snabbt. Men men. Snart sommar hemma och ja. Massa strand och badställen som ska besökas då, allt för att lillkillen ska ha det så bra som möjligt.
Vädret är helt okej. Bara idag det va lite molningt under förmiddagen. Det blev snabbt sol igen.
Hoppas självklart att det är helt underbart väder imorron. Då vi ska ut på delfin och val utflykt. En heldag med båt, fiske, dykning, scooter, bananbåt, och ja, förhoppningsvis val och delfin syner ;-) Ska bli övermysigt.
Som ni kanske sett på bilderna, så fick jag och Liam äran att få bada, klappa, mysa, pussas och bli nerstänkta av otroligt söta sjölejon. Vilken upplevelse. "Åhh, mamma vad kul det är" , det är värt vartenda öre!
På tors har vi bestämt oss för att hyra en cabbe och köra runt på ön och uppleva saker och ja, att åka cabbe i denna sol och värme kan man bara må bra av. Dessutom tycker Liam det är skiitkul att åka bil utan tak, som han så fint nämner de. :-)
Fredag är det ju hemåt igen. *Buhu* Ska steka som bara den hela förmiddagen, hehe. Tro dock nästan inte jag hinner de, så tors är sista dagen. Ska fan resa till sommaren igen. Fast tropisk värme blir det den gången. Ja..vi får se, vi får se vart livet bär en.
Har ni följt bilderna varje kväll? Bara missat en kväll, så duktig jag e :-P
Idag blev det inget speciellt, då vi bara njutit vid poolen hela dagen och sen tagit en promenad. Passade på att ta lite bilder vid poolarna. Mysigt som bara den. :-)
Ska försöka ta en massa bra bilder imorron. Mkt vatten med i bilden, så kan bli svårt i vissa tilfällen. C har ju en väldigt bra systemkamera så därför bilderna är så perfekta, kan jag tycka. :)
Vi ska även ge oss ner till stranden och försöka ta fina semesterbilder. Så vackert.
Nej ni. Nu ska jag fortsätta lyssna på Queen här, smörja in mig och sen somna gott. Tidig morgon imorgon. :)
Vad underbart vi har det. Så ja, va avundsjuka på oss, det får ni lov ;-)

Puss

Ps: http://gallery.me.com/christian.davidsson/100168
:)

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åååååååå, mysigt ni har d...

=)

PUSS

2010-03-31 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback