Singelkvinna.




Ensam är stark!?



Kan hålla med till en viss del där, men hur i helvete stark ska man behöva vara för att få upp locket på Felix rödbetor?? Fan asså. Liam ville ha rödbetor till sn pyttipanna. Självklart ska mamma Jessica fixa de.
Jag skojjar inte om det tog mig 20 min att lyckas få ut rödbetorna. Efter att ha skölj burken under varmvatten, provat med hammare och skruvmejsel och till slut blir föbannad att jag drämmer locket/burken i bordskanten.
Jovisst fick jag ut rödbetorna till slut. Över hela golvet med en del glassplitter.

Arg som ett bi kör jag till ICA och mot min förvåning köper Icas egna rödbetor. Där tog det bara 5 min att få upp locket.



Så ja. Ensam är stark?! Oavsett hur svårt det va, så löste jag det själv, och därmed är mysteriet löst!





Kommentarer
Postat av: A

Hehe, jävla lock! Ett snabbt och välriktat hugg i locket med en spetsig kniv...sen är saken biff! Glöm det INTE till nästa gång.



Som kille "ska jag ju helst" fixa det utan hugg och helst se så oberörd ut som möjligt samtidigt, trots att jag riskerar spränga ett blodkärl...

2010-03-16 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback