Mysdag.

Hej alla.

Sitter här nu med min älskade brevid mig. Morgonmys.
Ska snart till Nova Lund, eller ja, kanske triangeln och inhandla lite kläder till pojken.
Sen ska jag inhandla ännu ett läppglans, det är fan de bästa som finns.
Köpte ett chanel (knallrött) i London, och nu vill jag ha ett rosa läppglans. Vet att Clarins är sjukt bra.




Ska fixa matchande rouge oxå.

Tacka gud för presentkort! :-D

Ikväll kl 17.30 ska jag även skämma bort mig själv. Ska till Carespa, och få kropsspeeling, spamassage och fotmassage. Galet vad det behövs.

Va hos läkaren igår. För min mage. Fick massa mediciner och grejjer. Gjorde även Gluten och Laktos tester.
Så ja. Får se vad som händer och fötter.

Kvällen bjuder på en god middag med massa vin med en underbar vän. (Liam ska till sin pappa idag).
Så ja. Idag är en bra dag.


Ha det så bra alla.

Puss

(OOOJJJ vad jag hoppas det blir som jag vill om 2 veckor!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback