It´s a mans world..




..and i dont fukking get it?

Anyway!

Antar ni flesta sett den här Palmolive reklamen om den otroligt vackra kvinnan som helt plötsligt känner för att ta en dusch mitt i stans fontän, naked! Man ser rumpan klart och tydligt, samt konturerna av hennes fina bröst..
Det är ju tillochmed att man som kvinna inte kan låta bli att titta.

Men ändå...

När ska vi få se en underbart snygg sexig man, råka bli alldeles svettig och vilja ta en dusch i stans fontän, där man ser rumpan klart och tydligt, samt konturerna av hans heta *****!?



Vill vi se det?



Ja för fan, JAG vill!


*Mums*




Kommentarer
Postat av: A

Ja, Palmolive brukar bjuda till. ;) Oops, sköt jag mig i foten nu?



Och på tal om att bjuda till, ingenting slår Lacoste Pour Homme... DÄR snackar vi exponering av mannen.



Min tanke när jag såg den. Holy moly om det varit en kvinna i den reklamen! DET hade blivit tittarstorm...(jag är kille)



http://www.youtube.com/watch?v=t3n35oc4Jok

Varsågod I guess!

2010-03-17 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback