Hellu :)

Lediga älskade dag.

Nyss hemkommen, iaf för en liten stund.
Varit i Malmö för att hämta ut mina älskade linser, så nu pryder ett par snygga solbrillor mitt fejs ist.
Endags linser är gjutet för mig. Ska ej ha linser heltid. Så ja...perfa, och fan, jag e snygg utan brillor oxå vet jag, haha. Satt själv och åt i en hörna, tills en man knackade på min axel för att tala om för mig att jag va en av de vackraste kvinnor hans sett. Och ja..jag vet att fallet INTE är så, man fan vad glad man blir av en sån sak. Konstigt nog?! Mänskligt? ;-)

Nåväl. Ikväll är det match. MFF. Wohoo. Tur man har Viasat fotboll, så man kan bjussa hem lite folk, som inte fått tag på biljett och pula chips ;-) Vi ska kanske ut och äta en bit mat och dricka en öl innan om vi hinner.
Får se.

Igår va jag och C på bio. Så I love you philip morris. Sjukt bra film med underhållande handling. Bara älskar Jim. :-D

Om 2 veckor ska Jessica antagligen förlänga håret. Wihoo. Långt, lockigt hår. Denna gången ska jag prova när dom "svetsar" in håret. Hört det ska va bäst för sitt eget hår, samt hålla längst. Spännande att kunna byta utseende så. Skönt inför våren och sommaren skall.

Vet ni vad? På lördags går vi på planet, mot värmen. Wohoo :-D Helt underbart.
Tar ca 5 timmar med flyg. Som tur är så har jag inskaffat en Apple ipod touch åt lilleman. Där har han massa spel, musik och ljudböcker på, så han kan roa sig själv ett tag isf ;-)
Så jävla bra. Precis som en Iphone, fast utan "phone" ;-) Än för liten för att ha en egen mobil kan jag tycka.
Tur man har en själv säger jag. Såååå mkt musik jag får plats i min iphone. 32G. Har jääävla massa album och än är inte ens hälften kommen. Musik, musik och musik. Wohoo. Det är fan livet.

Jepp. Tänkte lägga mig ner i soffan med lite Queen i bakgrunden och stänga ögonen och ja..därefter får vi ;-)

Älskar att vara ledig...
Samtidigt som jag saknar ihjäl mig efter Liam.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback