Gomorron.

Allt bra denna helt underbara soliga vårmånad?

Här e det prima. :-)

Så jäääkla mkt som händer, kommer hända under hela vårperioden.

Har ett viktigt ärende idag, som gör att hela magen pirrar av spänning och glädje. Ojoj.
Sooom jag längtar till kl 18.00 ikväll.

Om 12 fjuttiga dagar drar vi till Gran canaria. Oooj vad underbaaart!! :-D
Ska gå i stan i La idag. Leta lite i affärer efter nyinkommna bikinis och badshorts åt lillemannen. Åhh...kuuuul :-D
Fan vad helt jävla underbart det ska bli. Och att jag har med mig min älskade prins är ännu bättre!!

I April har jag och en vän bestämt (ej fastslaget) att vi ska hoppa fallskärm. Så jag är inne då och då för att hitta ett bra ställe. Ngn som vet kanske vem som är bra och framförallt pålitlig? :-)
För hoppa ska jag!! :-D

Har även glömt berätta att jag återigen har en ny bil.
Efter det att Dennis tog bilen på gatan, så fick jag panikhandla en ny bil, som numera står ofunktionell utanför mitt jobb. Går varken att rubba eller dylikt. Så nu ska jag ringa en skrotfirma som ska hämta skitet.
Är nu en stot ägare till en Opel Vectra 2.0 med sollucka, vilket ärt sjukt viktigt ;-)
Söt e den iaf.

Har även en ny mobil. Trodde aldrig jag skulle bli en ägare av en sådan, mest för att jag faktiskt tyckt det verkar vara skit. För komplicerat för en mobil. En Iphone. 32 GB (ett måste för all musik, hehe) Men den är ju hur perfekt för mig som helst. Älskar den. Har massor, massor av roliga Apps. Många spel för lilleman och ja. Som sagt..älskar den.
Vill hitta ett snyggt skydd till den bara. Rosa? :-)


Nej, nu ska jag till banken. Sen ut på en lekplats, sen shoppa badkläder.

:-D


Hörs sen.

Och passa på att njuta riiiktigt ordentligt i vårsolen nu.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: vera

Kristianstad flygfält:)

Där hoppade jag å Kenny våra tandemhopp:)

Å vi överlevde ju hehe:)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback