Gokväll.

Vilken helt jävla underbar dag.

17 grader i solen, Liam, Moa och trevligt sällskap.
Sitta i solen med barnen, äta glass, se barnen leka och bara känna man lever.

Har massa konstiga känslor i magen som jag inte kan fokusera. Vad vill dom säga? Vad vill dom göra?
Ska jag vänta ännu längre för att ta reda på dom, kanske är det försent då?
Fookus!!

Idag har varit en rejäl shoppingrunda på Centersyd, där dom hade vipkväll. 20% rabatt på utvalda varor.
Vi reser om ca 30 timmar. Heelt jävla underbart. Längtar så enoormt. Och idag har vi inhandlat en massa till resan och allmänt.

Mina saker. En helt underbar tunika, 2 underbar mysiga vårskor och ett par överheta knallrosa dojjor. Älskar dooom. Lite nytt smink, lancome kajal och concealer, samt Ralph Lauren parfym. 
Är helnöjd med dagen inhandling åt mig....





men ääännu mer nöjd åt lillemans inköp...



....



Han kommer bli sååå glad.


Himmel vad jag längtar till fredag natt kl 02.30 när vi måste upp. Ta oss till köpenhamn och sedan vidare till Gran canaria. 5 timmar flyg. Underbart kan man tycka...OM man inte vareit flygrädd :-/
Allt löser sig med L & C vid min sida.

Kommer uppdatera bilder på denna sidan varje kväll för er som vill se.

http://gallery.me.com/christian.davidsson/100168

Så ja.

Häng med på vår mysiga resa.

Vi hörs imorron.


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback