Ehm..aj!

Såhär ser man ut om man mår illa på en båtutflykt.

(Som då oftast leder till att man måste ligga blickstilla och råka somna)
Det bästa med de hela var att jag självklart glömde knyta upp rosetten som så fint pryder min rygg ;-)
Haha. Jisses. Men ja. Aldrig mer en båtresa med en större båt som bara gungar sig fram. Nu, flera timmar senare så gungar det fortfarande i huét mitt.
USCH!
Ska lägga in lite bilder från dagen/kvällen oxå. Såvida jag inte hinner somna. Sjukt jävla trött idag.
Sista dagen imorron. Blir det fint väder så bestämde jag att vi ska njuta av poolen och hotellet en sista gång. Mycket för Liams skull, då han älskar badet och allt som hör till.
Och ja, blir det fult väder, så blir det att hyra en bil och köra runt.
I vilket fall som helst ska de bli mysigt.
Ha en trevligt dag imorron.
Pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Nice solbränna... =)

Du har iaf en solbränna..en annan e blek som ett lik... :(

Saknar dig o hoppas du haft d toppen... lördag v.14 blir d party party... =)



PUSS

2010-04-01 @ 16:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback