What a day!

Nyvaken och dann....(eh eller ja nästan).
Ska äta frukost starx och njuta av fågelkvitter utanför fönstert.

Sedan ska jag Liam, Sandra och Affe till pildammsparken och springa på isen och mata fåglarna. Helmysigt.
Dock hade de ju varit liiite bättre om det vatt vår ist, men man tager vad man haver. :)
Älskar verkligen den parken. Varje gång mamma sa när man va lite att "idag ska vi åka till parken i malmö och mata fåglarna". Det riktigt kittlade i magen av glädje. För mig del va det mest fåglarna som lockade, men givetvis obegränsat med Mariekex som vi tryckte i oss. Och sedan lekan med det röda äpplet va vi systrar galna i. Och lika roligt är det att Liam känner samma sak idag när jag nämner vi ska till parken.

Jodå.

Får se vad kvällen bjuder på, men om jag får välja så blir det en bra film framför tv.n med en påse gott och Liam brevid mig. Det är en perfekt kväll för mig.

Ha en bra söndag alla.

:-D




Puuusss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback