Muu!

Fan jävla skit. Kom på för 10 sek sen jag glömt vattnet i badkaret. Sitter med hörlurar och hör inget..typ rann ut över hela golvet, smidigt Jessica.

Well well.

Idag e det fredag...helg!! Så jävla najz.
Ska ut med tjejerna ikväll, trevligt värre. :-)

Iallafall. Har en klump i magen nu, men det är en klump som egentligen inte ska behöva finnas där. Är bara så ivrig. Skulle ju flyttat till lägenheten denna helgen. Längtat som en toker.
Jag och en vän dyker upp i lägenheten för att måla en fondvägg. Till min hemska förvåning känner jag knappt igen mig från sist. Allt va ju såå fint och bra första gången jag såg lägenheten. Då där fanns möbler, tavlor, lampor, annu mer tavlor, mattor osv osv osv. Nu va allt tomt och jag kände tårarna började komma. HÄR vill jag INTE bo. Tapertarna va svarta, fläckiga, söndriga, äckliga i ALLA rum. Stora hål i. Köket är vitt, och man såg tydligt där det hade suttit en tavla, för under där va vitt, resten va vitt/gult. Dessutom hade ngn satans jävlen rökt nåt skumt inomhus. Luktade cigaretterök med cigarr rök. Golven va oxå hemska. Bubbliga, håliga, söndriga, skitiga. Ahh blir galen. Allt va hemskt. Och när jag öppna badrumsdörre och ser till min STORA förvåning att badkaret är borta!!!??? Vafaaaaan skrek jag bara. Vännern kom springades...helt vit i huvudet säger jag....baaadkaaret!!?? Det va borta? Bara en tom fläck kvar lixom. Är det inte så att om man är på visning och ser ett badkar, och hyresvärden inte säger att det inte ingår, så har man väl rätt till badkar?
Jag har ett krav att det alltid ska finnas badkar. Har lovat Liam många badstunder, för han fullkomligt älskar att bada. Om det nu va deras badkar, så måste för fan dom säga det på visningen. Så fan asså. Antingen ser dom till att fixa nytt badkar eller så får dom sänka hyran. Har läst på lite. Så ja. Det blev ett kort och internsivt samtal till hyresvärden. Berättade exakt hur det såg utm och vad jag tyckte. Hon sa att det va relativt nytt där. PFFT! Skojjar du?? Isåfall har förra hyresgästen pajjat allt. Så kl 10 på Ons ska jag och min vän möta henne där. Och en sak är säker. Jag tänker INTE ge mig. Allt ska bort och nytt ska in.
Vi ska dit idag och ta foto och skriva upp exakt vad som är fel och så. Det är bra att göra så, man vet aldrig.

Min väns pappa har varit i den branchen och han vet att heimstaden är väldigt snåla och svåra, men att man INTE ska ge sig, och då hota med att blanda in hyresgästföreningen. Och låta dom kolla på lägenheten ist. Men tur då att min vän är uppkäftig och vet vad han ska säga..:-P

Men som sagt. Jag väntar väääädligt gärna dessa extra veckor, än att flytta in i det skräpet och må dåligt. Jag ska ha fint där jag ska bo, så är det bara!! OCH badkar!

Så ja. Klockan 4 ska vi upp till LA igen. Träffa min underbara vän på en kopp kaffe (hon som jag såå trevligt bor granne med, muha). Ta massa foton, skriva och sedan till en fin resturang och äta gott. Sedan hem igen för jag ska göra vid mig och bli fin inför kvällen som kommer. Wiie!

Nepp. Nu börjar vattnet kallana i badet.

Hörs sen gubbar och töser!


Pussen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback