Snö, förstö.....?!

Ändrade planer.

Tack vare vädret så blev det inget LA idag. Men tar det eventuellt på söndag ist.
Imorgon ska vi till min gamla lägenhet och ta det sista jag har kvar där, sen slipper man skitet. Så jävla skönt.
Eller ja. Har fortfarande posten som kommer dit. Har ju inte ändrat för att kag tyckte inte de va lönt, men nu när jag ska bo längre hos pappa, så är det lönt.
Måste fixa det idag.

Sitter här och väntar på att festen ska börja. Men jaa, måste först till, återigen, gamla lägenheten och hämta mitt pass. Blivit av med mitt körkort, sånt skiiit!!
Så ja, det behövs ju!

Imorgon blir de hemmafest på Värnhem. Sjukt kul!! Får se vad det leder till ;-)


Hittade lite bilder för ett tag sedan, som jag inte tror jag lagt in här. Isf...sorry!



Min gammelmormors 100 års dag.




Usch, hemska bild, haha.



Systrarna Wirén. En del av dom. Orättvis bild på stora syster. Gravid och allt, haha.




En härlig sommardag med en godvän.





Jag och Mats på dansbandsveckan i Maung. :-D





Jag & Martin i Malung.





Fan asså vad jag älsakr bilder och minnen. Minns hur jävla kul man haft här i livet, och hur bra man egentligen har de.
Sjukt galet!


;-D


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback