Snart veckan slut.

Hallåja :)

Då va torsdagen oxå över. Så jävla najz.

Sitter dock här med vääärsta huvudvärken. Tror fan asså jag håller på att bli sjuker eller nåt åt de hållet. Nåväl. Tur man har turen här i livet att bli väl omhändertagen då. :)

Ska snart ner till byn med lillhjärtat och inhandla till dagens middag. Får la se vad de blir. *gääsp*. Trött e jag oxå. Watttheheck!

Well well.

Imorgon fyller som sagt stora syster 30. Grattis i förskott.

Lördagen är "nästan" bestämd. Ska spenadera med C och Liam. Middag, buskul, och bio. Mysssigt.
Sen vad kvällen senare bjuder på får vi se. :-P

Söndag är oxå en heldag för vår del. Ska bland annat till min gamla lägenhet och hämta mer post, samt passa på att plocka med mig lite saker till flytten. *Ihh* vad jag längtar!!! :-D

Så underbart, jävla mysigt det ska bli att få sitt eget igen. Trivdes faktiskt så jävla bra ensam i min gamla lägenhet (sakna). Så vad säger att jag inte kommer göra det i denna? Dessutom är denna typ 10000 grr snyggare än förra, plus att man bor nära sin älskade vän. Dvs Granne!! :-D Lilla josse som snart ska ha bebis är såå välkommen upp i min fina lya på kaffe rep varje dag. Nää..känner mig inte så gammal som det lät. :-P
Har fixat nya möbler och dylikt. Så jeeeevla gott! Tur man har underbara manliga vänner som ska hjälpa en med att borra i väggar och sånt skit. Måste ju ha upp tavlor och hyllor, och foton osv osv osv :)
Ahhh..bara skriiiker inombords av längtan!! 

*Djupt andetag................andas ut* Fy fan vad skönt. =)


Imorron ska jag till pildammarna och springa en lååång härlig runda på dagen tänkte jag. Fan vad skönt. Lär bli minst en runda om dagen hela helgen. Äääälskar att springa. 
Men efter jobb imorron ska jag och Liam först träffa en ny vän till mig. Har bara träffats en gång och redan känner vi att "fan, vi kan bli riktigt bra vänner", så vi ska mötas igen redan imorron. Hon är verkligen en typ av tjej jag älskar. Glad, öppen, fnissig, rolig, skämtsam, omtänksam...massa. Och hennes pojkvän som även är en vän till mig är precis likadan. Så till våren och sommaren kommer vi hitta på massor av skoj känner jag på mig...vem vet, kanske med min blivande parnter. :-) (ahh faan..skulle ju inte ha nåt sånt i sommar ju med tanke på allt jag ska göra..grrr. Ödet, jag ber dig snällt att vänta). 

Nåååväl. Nu har jag inte tid att sitta här och glo. Har ett liv att leva...hehe, nejmen ska som sagt ner till byn nu med älsklingen. 

Hörs senare!!

:-D

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback