Poker face.

Can´t read my poker face. Jävligt bra ordval just nu.

Sitter här i väntan på att köra till syrran som fyller 30 år "gammal" idag. Fy fan. Tycker synd om henne, haha. Längtar inte till den dagen.

Men men Grattis syster!! :-D


Imorron blir det bio på dagen med Liam och C, och på kvällen ska jag bowla i Lund med 2 underbara vänner.
Vilken lördag de kommer bli känner jag på mig.


Svårt att få ut det på nåt sätt. Men asså. Jag mår faktiskt så jävla bra. Det kunde jag fan inte tro för ett tag sedan.
Att det skulle gå såhär fort anade jag inte. Kanske lurat mig själv hela tiden innan? Eller vad tusan kan det vara?
Känslan i mig mage är enorm...känner mig så...lycklig? Som sagt, svårt att beskriva. Men längtar varje dag tills dagen ska börja, vad jag längtar efter har jag fan ingen aning om, men...asså. Satt med tårar i ögonen igår och bara kände...lycka. Blev lite orolig ett tag. Som jag mådde för 2 månader sen (eller kanske "tror" jag mådde), är helt otroligt att jag kan må såhär nu. Älskar verkligen livet! Ja...jag sa de. Älskar livet!! :-D

Lyssnade på en låt innan och kände att "fan asså, det är ju så jag känner":

Look at me now so much stronger
Look at the way I’ve spread my wings
But I can’t believe I haven’t thought that you were the one that I need
Look at me now, you see me smiling
No one is gonna bring me down
You didn’t think that I’ll survive it
Baby just look at me now.



När jag tänker på min och Liams pappa separation. Jisses. DÄR gjorde de ont. Ja fy fan. Helt jävla galet. Trodde inte de va möjligt att må på de sättet jag gjorde under 3 år. TRE år av sorg, smärta och saknad efter mitt ex. (hur nu i helvete det kunde va möjligt). Men ja, det tog mig 3 år att komma över honom. Har aldrig älskat en man som jag gjorde med honom. Trodde iaf jag skulle må riktigt dåligt över Dennis i flera månader..iaf minst ett halvår. Men tog inte mer än 1 månad typ tills jag insåg att detta va till min fördel & lycka. Och då tänker jag lite...vad var skillnaden? Vad var det som gjorde att jag kom över Dennis så snabbt och med Alex tog det 3 år? Var det för att vi hade barn tillsammans, eller för att vi hade hus, eller för att??!! Ingen jävla aning.
Nåja. Ska inte spekulera för mkt i det gamla, utan fokusera på min framtid, på mannen som väntar ivrig där ute på att hitta mig, den "han" väntar på. Att bli tooookförälskad på nytt. Det är helt jävla underbart. Längtan, den starka lusten, den pirrande magen, den otroliga glädjen...jagud. Nyförälskelse är det nog inget här i världen klår. *s*
....Oj, sitter här och drömmer mig bort.
Måste ju göra vid mig nu. Ska köra om 20 min.

Hörs kanske mer ikväll.


I vilket fall som helst önskar jag er alla en så jäääävla bra kväll!!

:-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback