Mååån.....BLÄÄÄÄÄ.

Hajhaj.

Sitter med en klump i magen. *Snyft* Jobbet kallar snart.

Måste lämna Liam och pappa (som är ledig idag). Vill hellre sutta här hemma med dom. Vill hellre åka till stan med Liam, och inhlanda ett par nya skor till honom. Vill hellre ta en promenad i parken. Vill heller åka till Change och ta mina nya mått. Vill hellre träffa en vän på en fika...kan hålla på i evigheter. Allt för att slippa jobba.

Nåja. Förhoppningsvis går veckan fort, då jag har maaaassor inplanerat. Galet mkt. Jobb som bara den, sena kvällar, och mina lediga dagar är smockade. Plus attg jag flyttar till helgen. Underbaaart! :-D

Nåja. Måste börja göra mig iordning. 

Hörs sen.


Puss puss 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Jag lyckades inte xD haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback