Helgen.

Hej alla.


Vilken helg jag haft. Galet!

Skulle ju som sagt ha flyttat denna helgen och ja hade tagit ledigt från jobb. Så extra ledighet där.
Passat på när man varit barnledig och dann.
Dessvärre blev det ändrade planer på fredagen pga vissa tråkgiheter, samt snöööfan. Men den slutade bra som fan ändå :-D

Lördagen va sjuuukt jävla trevlig.
Började dagen kl 14.30 med att C hämtade mig. Körde till stan på en fika och jag skulle inhandla på systemet till kvällen. Hem om, snappade åt mig kläder och smycken. Hem till Josse. Där började vi kvällen med en massa god dricka och så. Sedan vidare till en annan förfest. Där blev det en massa massa dricka, för oss bägge, för att stilla tråkheten på festen. Blää. Men det slutade definitivt inte där. Blev körda till Etage. Oj. Va där redan kl 23.30 och lämnad einte förrän kl 05.00. Fy faaan vad kul vi hade. Träffade en kille jag inte träffat på flera år. Vi hade lite "ihop" på den tiden, så jaa..han bjöd och bjöd och bjöd, och är inte den som tackar nej direkt till gratis dricka...snål? Ähh vettefan. Självklart fick Josse oxå massa. Så jag drack säkert 15 cider den kvällen, jag som annars brukar tåla 7 st, haha. Men det va lixom uttdraget fårn kl 18.00 - 05.00. Träffade även Bamse och hela jäkla gänget från förr. Så jävla trevligt. Ja, det va iaf galet kul och fan vad det behövdes!! :-D
Det tråkiga är att när vi kom ut från Etage och såg att hela stortorget va avspärrat, så fattade man att ngt allvarligt hade hänt. Det va ingen rolig syn iaf. Stackars man. Eller ja, kanske inte, vet inte vad han gjort för att förtjäna det ödet, men olavsett så tycker jag inte att ngn alls gör de. Idioti!!

Nåväl. Idag hämtade jag Lilleman vid 16 tiden. Därefter mötte vi upp C, och tog en fika på Mobilia och inhandlade nya vantar till älsklingen, samt en ny jumper till mig. Så jävla behövligt. Därfter åkte vi till Bulltofta för att åka pulka, men vi hittade dock inte den där stora backen alla snackar om, utan nöjde oss med att stanna till vid en plats och njuta av snön och härligheten. Hade ett sjujäkla snöbollskrig. Liam va helt extas, hehe. Tyckte det va sjukt kul att larma snöbollar på C. Givetvis va det jag och liam mot honom. Vi va där flera timmar och sen blev det liite för kallt, så vi vandrade hemåt. Sa hejdå. Väl hemma så hade pappa min lagat en hiimla god middag åt oss. Nu är vi en mer i hushållet. Lillasyster har flyttat hem igen ca 6 månader. Hon och hennes Eldar ska har hyrt ut lägenheten och ska passa på att spara pengar och resa. Jag skulle ju varit utflyttad nu, men ja..allt blir inte som man vill ibland.

Imorgon är det jobb. Sen ska vi möta C i stan för att inhandla ny jacka och skor. Så jävla bra med presentkort.
Sedan tännkte vi göra ett nytt försök till att hitta backen på Bulltofta. Så, ja..det blir snökul imorron igen...såvida det finns kvar.

Nu ska jag fortsätta snacka på msn, och lyssna på musik. Sedan sova gott tänkte jag!

Här har ni en sjuukt bra låt om ni inte har ngt att lyssna på.

(Lyssna hööögt, då basen gör 70% av jobbet!)



Så jävla bra musik!!


Nepp. Nu går jag!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback