Godmorgon! :)

Hallåja.

Sitter här nu och längtar tills ikväll. Är bjuden hem till C för första gången sen vi träffades. Här tar vi det lugnt och sakta.
Vääääldigt sakta. Jag är som sagt inte redo för nåt alls just nu, men tycker om honom mkt, för hans hjärta är gjord av guld. Aldrig nånson tidigare träffat en sån varm kille. Chockad över att de fortfarande finns män som honom.

Han är som jag tidigare nämn redan upp över öronen förälskad i mig. Jag har förklarat för honom hur mina känslor är och vad jag vill/inte vill osv. Återigen har jag fruktansvärt svårt att bli "Kär" på riktigt. Men träffar honom mer än gärna massor under resans gång.
Jag tänker återigen kopiera en del av hans mail in här. Och ja. Jag har fått gokännande, så ingen som blir sårad av ngt slag här. Finns ingen anledinign att bli i vilket fall som helst. Vill bara att ni ska kunna genom att bara läsa vad han skriver hur varm och go han är. Det måste jag få dela med mig.


Det känns lite som en ny växel blivit ilagd och vi börjar närma oss lite nya destinationer på vår tågresa, den som började med ett kort, men underbart stop på Gustav Adolfs Torg i Malmö. Det var där jag, otroligt nervös, träffade dig för första gången. Glatt överraskad så visade sig att du var en riktigt underbar kvinna, även i verkligheten och inte bara via mail. Sen att du är oerhört snygg gör ju inte saken sämre i heller! :D

Tror jag nämnt det förr, men du kan få mig att skratta, le och gråta på samma gång. Just nu, till exempel; jag är så extremt lycklig över att du finns i mitt liv och att du har en liten, liten tanke på att vi kanske kan ha en framtid ihop. Samtidigt så sitter gråten i halsen, tårarna ligger på lut för att jag inte får vara med dig precis just nu! Det gör ont att inte få vara med dig..

Det känns alldeles underbart att få krama om dig. Att få hålla dig tätt intill mig, något som jag alltid kommer att vilja att göra så jag hoppas du inte har något emot om jag skulle ta tag i dig och bara krama på dig mitt i allt om vi skulle vara ute och göra något. När vi sa hej då utanför Vanningen .. Jag fick krama om dig riktigt ordentligt för första gången. Fingrade lite efter dina händer och du svarade. Får världens hjärtklappning nu och allt rusar fram i kroppen.
 
Men så åker vi iväg ifrån varandra.. Tanken är att du skall ta dig hem själv, såå - ja vi ses väl nästa gång då.

(Här tillägger jag - Jessica, att nästa avsnitt hanlar om att han gärna ville hämta mig från utgång med jobb)

Oj, se där - du kan tänka dig att jag kör dig hem ändå. Underbart, då får jag ju spendera ytterligare 15-20 minuter med dig idag. Att det sen blev över en timme var ju inte ens på denna planeten.. Jag fick röra vid dig, känna på din mjuka, lena hud. Njuta av din omedelbara närhet och du verkar njuta lika mycket som jag, fast du är på lyset! Ville gärna ta tag i dig ordentligt och kyssa dina underbara läppar - men det var inte riktigt tid, inte än och absolut inte när du kanske inte var helt klar i kroppen.

Visst - lite frihet kanske jag tog mig, men höllt det någorlunda rent och säkert! Hade så gärna velat ta på hela din kropp. Låta händerna glida omkring på dig och lärt känna din kropp. Lärt känna hur du reagerar på en lätt smekning. Låta mina läppar utforska dig och se dig rysa efter en lätt utandning på svanken när jag närmar mig nacken.

Det är inte svårt att ösa adjektiv över dig. Du är vacker, omtänksam, snäll, rolig, söt, eftertänksam, försiktig, underbar.. Du är .. ja, du är älskad.


Förstår ni nu varför jag ville ni skulle läsa de? Han skriver på ett sånt levande sätt att man blir galet kär i bara mailen. Hade ni läst alla andra 30 mail, där han djupt beskriver saker från topp till tå, så hade ni lättare förstått.

Han är så vuxen & mogen, samtidigt som han kan "släppa loss".

Iaf. Första dejten hemma hos ngn av oss. I detta fall honom. Han ska bjuda på lite god mat och en bra film och förhoppningsvis massor av snack och mys.

Vi får helt enkelt se vart kvällen leder.

:)

Nej, nu ska jag göra nåt vettigt tänkte jag. Som att kolla vidare på möbler på nätet. Flyttar ju snart om 2 veckor. *Wiiie!!*

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter nästan lite för bra för att vara sant. Stalker skulle jag säga, men man ska aldrig dömma någon. Men håll ögonen öppna Jessica! Var rädd om dig!

2010-01-11 @ 12:54:41
Postat av: Jessica

Ja. Kände lite så innan. Börjarde bli lite orolig och så. Men han visar sig verkligen vara en helt vanlig kille som bara råkat bli föör kär i mig föör fort. Det är så han säger. Han är själv rädd för känslorna och tycker att det borde vara omöjligt att känna såhär redan. Men jag ger honom en chans & mig själv oxå för den delen. Han får mig att må bra och skratta. Så jag som sagt träffar honom mer och ser vad som händer, hur det känns, utvecklas osv. Men jag håller ögonen öppna. :) Tack!

Postat av: potsie

jag har alltid samma fråga :-) Någon chans att få se bilderna från Thailand?? :-)

2010-01-12 @ 09:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback