Freeedaaag.

Uhh, vilken hemsk morgon. *Ryser*

Gick upp extra tidigt för att ha längre tid på mig och kunna köra de nästan 10 mil man har till jobb.
Precis vdi avfarten vid Lockarp på yttre...*pang pang, knack, knack, knack*..:-S Ahh heeelveteee. Däckfan small!!
Vaihelvetesattansjävlaskitfan!!! Fattade noll här. Har ju nya dubbdäck, nypumpat och dant. Fattar inte vad som hände.
Upp med telefonen, *ring ring*...Paaaapppaaaaa!!! Haha. Underbar som han e va han på plats 10 min senare. Kämpade med att byta däck där mitt ute på motorvägen. Men gick väl sådär.
Knäckte hela jävla "saken man byta däck med", haha. Så pappa & jag fick nog. Körde med totalt sprängt däck ändå till Tygelsjö, där min pappas vän jobbar på mekaniker. Tog ju bara ca 1 timme att köra dit, haha. Väl där så bytta vi däck, tack gode gud. :-D Så ja, det tog ett tag, och jag började bli trött och seg. Körde hem och la mig i sängen för att läsa min favvo Twilight. Somnade skönt.

Sitter här nu..och börjar bli nervös inför min intervju idag. *uhh*..Magen vänds upponer.
Så ska strax in i duschen och göra mig klar. Sen blir de fika med Sandra i Lund. Trevligt.

Ikväll är man bjuden på en hemmamiddag hos ett par jag aldrig träffat. Blir hämtad kl 19.00. Ska bli väldigt trevligt :)

Sen ja. Är det jobb imorron bitti. Men kan va trevligt ändå.


Hörs senare. :):)

Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback