Underbara känsla!

Hallå bloggen.

Nyss hemkommen efter en väldigt trevlig dag.

Stack imorse till parken som bestämt och sprang på isen en timme med Liam. Spelade boll med en isbit, fan inte illa, haha. Nästa gång ska vi ta med en pulka så Liam kan få åka runt en massa. Kuljul!

Därefter åkte vi till syrran, där Stefanie och Emma senare dök upp. Då drog vi och käkade mat och köpte lite gott med oss hem. Väl hos Camilla (syster) satt vi och snackade som bara den. Spelade spel med Liam och planerade en Thailand resa, som tyvärr dyker upp snarare än vad jag kan åka, då jag flyttar om exkat 1 vecka. *Åhh* :-D
Lyssnade på musik som bara den och alla fick ett ryck till Journeys låt - Dont stop believing. Alla hoppade upp ur soffan och bara dansade som faaaan, skakade allt vi kunde och sjöng med. Fy faaan vad skönt de kändes. Att bara få det ur sig lixom. Det va en härlig känsla. Men undra vad alla grannarna mitt emot gatan undrade när dom såg alla oss 4, plus ett barn, dansa som fan. Det är ju sådant som jag gör när jag e ensam hemma och ingen kan se mig. Dans är livets gåva.
Galet!





Nu e jag iaf hemma. Pappa har lagat mat åt oss. Pannbiff med potatis, stekt lök, brunsås och lingon. Mums!

Ska strax hoppa i badet (sovmorgon imorron) Tack! Sedan blir det vidare på mitt Desperate housewives maraton. Uppe 17 timmar nu, haha. ;-D

Galet vad glad man blir av musik oxå.

Här har ni 2 av mina absoluta favoriter nånsin. Barndomsminnen. (L)

Det va sååå lite så. Njut för fullt!








Åhh äääälskar livet!!



Puss

Kommentarer
Postat av: P

fan alltså. du har grymt bra musiksmak!! tror inte du lagt ut en enda dålig låt någonsin :D

2010-01-24 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback