Dejt i Danmark.




Japp. Såg väl ut typ såhär.


Blev hämtad nere på gatan. Snygg bil, söt man, underbar måne.

Körde till Nyhavn där där den här underbara Italienska resturangen låg. Minns ni underbara flygbåtarna?
Och minns ni den där tullen man va tvungen att gå igenom innan du kom ut i självaste danmark. Den här tullen har dom då gjort om till en första klassisk resturang, samt en bar/nattklubb på andra änden.
Gaaaaalet god mat. Kan förstå varför kocken fått sina fina priser.
Det här stället sätter verkligen gästen i fokus. Finns alltid där när man behäver dom, häller upp mer vin, vatten, frågar om allt är i sin ordning, berättar bokstavligen allt om rätterna man beställt när dom blir indukade. Älskar sånna sällen.
Rekomenderar verkligen det här stället för er som vill prva nått nytt och fint. Dock lite dyrare ställe..men ett kanonställe om man nu vill överasska sin käraste på nåt speciell. Förlovning kanske? ;-) 
Vinkällaren är perfekt för er som älskar vin.

http://www.customhouse.dk/dk/customhouse.html

Nåväl.

Efter maten så drog vi oss ner till andra hörnet där puben befann sig med sjukt bra musik..90% Michael Jackson.
Tog varsin dricka och satte oss och snackade skit.
Tills kvällen blev 03 på natten och han körde mig hem.

Ja, en väldigt trevlig kväll. Mer säger jag inte, då jag inte själv vet nåt. Om man jag vill, tänker, tycker.
Hoppar som sagt inte in i nåt i främsta tiden.

Idag var jag i Ättekulla och fick mitt nya schema. Börjar imorron bitti. Ska väl bli trevligt att börja jobba heltid igen..även om de va sjukt skönt med en längre "ledighet".
Efter hbg, så körde vi (jag & Liam) hem och hämtade badkläderna för att bege oss till Aqvakul. Bade lite, och sen drog vi till Elysee för en trevlig söndagsmiddag.

Ja, och nu sitter jag här och tänkte snart hoppa i säng så jag inte är sjukt trött imorron. Har vänt lite på dygnet.


Nej...Ska få in lite bra musik på mobilen nu, sen sova.


Hörs imorron.


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback