Dagen.

Hej alla.

Dagen började med en trevlig frukost med Pappa, Liam, Syster, Systerdotter, Svåger med hans mor och far.
Mys och massa prat.

Därefter mötte jag upp "en vän" på vanningen, som vi gjorde ett trevligt besök på i ca 2 timmar. Liam hade som vanligt kul. Sedan kom Veronika, Kenny och deras söta lilla Annie. Liam blev ju helt galen i stackars Kenny, haha. Klänga, klänga, klänga. Jag är en sååån kyckling när det gäller att bada. Men kämpar då och då för Liams skull. Fryser ihjääääl efter 5 min.
Hade iaf en trevlig stund med lita prat och massa avslapp med söta C.

Efter en av de hårdaste och längsta kram jag nånsin fått så sa vi hejdå.

Hem, gav Liam middag och sitter nu här en stund. Ska strax börja göra vid mig. Kl 19.00 börjar kvällen på Elyseé med gamla jobbvänner. *sakna* Då Lödde kursade som sagt, så skulle jobb bjuda oss alla på en middag/utekväll. Och nu ikväll blir den äntligen av. Alla ska frossa Fondue (som jag egentligen inte är förtjust i, men ibland kan de va gott). Och dricka gott o ha allmänt trevligt :)
Sen därefter ska vi till Etage (eller ja, vissa av oss, då åldern är rätt unga på vissa) Men jag & Fredrik har bestämt att vi ska dri och försöka få in vissa av dom ikväll. *Hoppas hoppas* :-D Det ska iaf bli sjuuukt kul!!

Så, ja. Nu ska jag och Liam hoppa i badet en stund. Sen ska man välja outfit inför kvällen. Vad tuuusan ska man ha på sig? ;-) Nåt snyggt med snygga pumps med hög klack?! *Mums*

Nåja. Nu ska jag kila.


Kanske klickar in nån bild ikväll.

Hörs sen.


Pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback