Allmänt gojs!

Hallåja.

Vilken jävla dag.

Körde mot jobb redan vid 13 idag för att jag skulle hinna i tid pga vädret, samt skulle hinna med en solning i Lödde. In, sola, njuta, färdig.
Körde mot jobb i hbg. Fast! Jääävla idiotfanhelveteskit!!
Saaaaaakta, saaaaaakta, saaaaakta. Väl framme vid nästa avfart skickar poliserna upp en av motorvägen. Vafaan. Tänkte man kunde köra på där uppe igen, men tji fick jag. Var i helvete ska jag då köra??! Nåväl, gissade mig fram och landade i en liten håla med bara åkrar & skit. Snö så in i helskotta och otroligt svårt att se. Körde och körde och körde och körde, för att hitta en ny påfart på motorvägen. Till min förvåning va jag plötsligt inne i Landskrona. Vafaan?? Ja, men då vet jag ju var påfarten på motorvägen är. Tar mig dit, och blir nu alltså sjuuuut förbannad när jag ser att motorvägen upp mot hbg är avstängd där uppe oxå. Hur jävla långt sträcker sig denna olycka?? Kan inte heller köra tillbax mot malmö, där är en oxå avstängd. Bilar överallt, poliser överallt, avstängt överallt, ser inte tt skit av alla blås snö...blir galen, får panik. Ringer jobb och berättar läget. Kommer varken fram eller tillbax. Jobbet vet hur läget är på motorvägarna och ja..jag får stanna hemma. Mm..visst. Hur fan ska jag komma hem då? Ahh, blir galen. Tar första bästa väg, och kör vilse. Tur man har underbara vänner med GPS, haha. Väl tillbaka där jag började och körde ner mot malmö igen. Stannade inom Lödde för 1 ½ timmes träning, och sedan tog mig hemåt. Frusen som bara den, fyller jag badet och nu sitter jag här med min sköna morgonrock och ska starta ännu ett Desperate Housewives maraton. Najz!


Imorgon är dagen fullspäckad. Ska till frisören, Edmond hair (första gången där, hoppas dom e bra), fixa till håret, sedan blir jag upphämtad för en bruch..mm gott. Sedan ska vi ta oss upp till Landskrona, till min underb ara lägenhet och måla. Måla, måla måla. Kuul. Måste bestämma mig för vilken färg jag ska ha på fondväggen i vardagsrummet. Väggarna för övrigt är vita. Såå tänkte leta inspiration på nätet.

Mellan målningarna ska vi till en fin resturnang och äta middag, för att sedan åka tillbax och fixa mer.
Har med oss mina feta högtalare och förstärkare så vi kan sjunga samtidigt..;-)

Ja, men det ska bli en vääldigt trevlig dag imorron.


Hörs senare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback