Helnöjd!

Hej alla.

Inhandlade en kanonjacka idag. Grymt jävla snygg är den oxå. Blått är en storfavorit ;-)

EVEREST W ALPINE JKT EF09 BLACK


Everest W Alpine.

Skidjacka med vind- och vattentätt yttertyg,
TCS Water 10 000, som även låter kroppen andas samt en DWR-impregnering som ökar skyddet mot fukt och smuts. Jackan har en lätt vaddering, heltejpade sömmar, ventilationsöppningar under armarna och ett RECCO Avalanche System. Även försedd med smarta detaljer såsom invändig snökjol, justerbar huva, liftkortsficka och stretchmuddar vid ärmsluten med tumhål. Yttertyg i nylon.

  • Skidjacka

  • Damstorlekar

  • TCS Water 10 000; vind- och vattentät

  • DWR-impregnering; ökat fuktskydd

  • RECCO-system; ökad säkerhet

  • Ventilationsöppningar; temperaturreglering

  • Liftkortsficka; smidig förvaring

  • Snökjol; stänger ute vind och snö

  • Andasförmåga



Perfekt att leka i snön med Liam en kall och snöig dag. Underbart! :-)

Blev även en ny sminkväska, vilket kan behövas, då av ngn anledning det blir mer och mer smink för varje dag som går, hmm ;-) Blev...såklart även en ny ögonskugga.

Skulle iväg och handla ett par rejäla vinterkängor oxå, men dom hade stängt så det blir imorron.



Imorron blir det jobb, därefter en runda till min nya lägenhet för att fotta den och skriva upp saker som jag vill få fixat. Har lite hjälp på traven av en man som jobbat i den branchen i många år. Så han ska ge åsikter och råd om man ska, kan och bör fixas till. Skönt.

Nepp. Nu tänkte jag koncentrera mig på min msn och musik.


Ha en trevlig kväll alla.


Puss & Kram, till er som vill ha dom! :-P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback