Stan.

Fan asså vad jag älskar den låten jag länkade "youtube:ade" i förra inlägget. Visst är det skönt att man kan bli så jävla berörd och glad av en låt. Fan asså. Det är med sådan musik man inser hur jävla lycklig man egentligen är.
Måste ju finnas ngn låt/musik som berör just dig?!

Nyss hemkommen från jobb. Sitter och väntar på att C ska hämta upp oss. Vi ska ta en runda i stan och inhandla lite saker. Får se om det blir ngt värt att fotta sen ;-) Blir antagligen en god middag osså. I vilket fall som helst så ska vi vara hemma tidigt idag, så vi kommer i säng i tid. Blev så sent för Liamsdel igår. Han somnade inte när jag ville, & ja, han va sjukt trött imorse iaf. Jobbigt som fan att behöva boksatvligt talat "slita" upp sitt barn ur sängen för att inte komma försent till jobb. Tur det är lite sovmorgon imorron.

Nepp.

Nu ska jag göra vid oss. Vår ride e snart här.


Ha en trevlig eftermiddag.


Puss puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback