Söndag.

Har varit en lång lång dag.

Och du. TACK SÅ JÄVLA MKT FÖR ALLT! Du e värd din vikt i guld!

Inskaffat en ny sängstomme idag. En helt vanlig och enkel malm stomme med 2 "avlastningsbord". Tycker Det ska jag kombinera med orange stuk. Kommer bli skjukt snyggt.

MALM SängstommeMALM Avlastningsbord

Köket består av vitt och ljusgrönt, storarummet har jag inte riktigt bestämt än. Väggarna är vita med en grå fondvägg. Möblerna är utav ljus björk, soffan beige så jaa..vi får se vad som passa bra för färgtema där. Ngt råd? :-)

Inskaffade även lite lampor till köket. 2 av dessa i varsiit fönster i köket.



En sådan till sjävla taklampan. Tror den va 41 cm. Lagom stor över mitt stora bord.



Tänkte även inskaffa 2 av dessa till fönsterkarmarna i sovrummet. Dom lyser riktigt snyggt, och eftersom det andra ska bestå av lite ljusare orange, så vill jag ha en sak som sticker ut ordentligt. Snyyygt!





Nåväl. Bara lite inredningstanka. Så kul e de!!


Igår va jag och blev fotograferad. Tänkte visa lite bilder.




























Ja, alla va väl inte tipp topp. Men kul och ha ändå. :-P


Ha en trevlig måndag. Hörses snart igen!


Puuussss!!!



Kommentarer
Postat av: potsie

oj!!! Så bra!!!

2010-02-08 @ 09:00:21
Postat av: O

Såååå jävla snygg du är!!!!

2010-02-08 @ 12:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback