Nya Lya.

Hej alla.

Har ej hunnit uppdatera ngt denna veckan. Har haft fullt upp med lägenheten. Äntligen är jag på plats.
Första natten här och har bjudit hit några vänner som nu spelar Wii för fulla muggar. (Dessvärre) är Liam fortfarande vaken, och klassar ut alla. Helt sjukt vad grym han e.

Har börjar få iordning här och fullkomligt älskar mitt stora, härliga kök. Ni ska få bilder och så när tavlor, gardiner och dylikt kommit på plats. Älskar det redan.

Får just nu massage samtidigt jag sitter här. Helt jävla underbart, haha. Min rygg e helt paj från gårdagen..tänk vad rödvin kan göra med en.

Imorron är det jobb sent. Men resten av veckan är dagspass och tiskväll ska bli riktigt spännande. *Hemlis* :)

Nej. Nu ska jag vara social här.

Ha en trevlig kväll..


Puss & Kram från en ny LA invånare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback