Moster Jessica!!

Sitter här i min underbart snygga lägenhet, och njuter av hög musik och känner känslan av en galen fest helg framför mig.
Ikväll blir det att prova Banco de la musica på stortorget. Hoppas det är kul, annars finns ju som tur är Etage alltid till hands :P
Imorgon blir det antagligen Hipp, vi får la se.

Vet ni vad?

Igår blev jag moster till vääääärldens sötaste pojke (utöver min egen förståss). Har än bara sett honom på bild.
Men jisses vilket påg. *Älska* Är så jävla glad!!

Och idag fick en nära vän oxå barn. Dock några veckor för tidigt, men fan vad kul att snusa på 2 bebisar. Och vilken dag som helst får ytteligare en vän en bebis. (Snart e de din tur Vera) ;-)
Är så glad att ha så många bebisar runt mig nu.

Nu får jag besök där nere, Måste avsluta, men fortsätter senare.

Ha en bra helg.


PPUUUSS!!

Kommentarer
Postat av: A

"Nu får jag besök där nere, Måste avsluta" Hmmmmmm...? ;)

2010-02-26 @ 23:04:06
Postat av: Jessica

Haha. Ja, allt kan tolkas som de vill tolkas ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback