Lovely.

Härlig helg, härlig dag.

Helgen har varit helt jävla underbar. Massa fest & massa skoj med underbara vänner.
Va på hipp igår. Drog därefter till Etage. Massa folk ute & bara älskar det.

Jag och Josse


Tack för en härlig helg (L)


Idag gick jag upp kl 12.00. Började städa och göra iordning inför familjen som komma skall. Ska se min lägenhet för första gången och jag bjöd på mängder av tacos och en "kladdig" kladdekaka till dessert. Spelade massa Wii och hade allmänt kul. Älskar att ha besök från familj och vänner på det sättet.
Vid 21 va det dax för dom att köra hem. Liam duschade och sedan somnade han rätt snabbt i sin nya sköna säng.
Saknat honom så kopiöst hela veckan, och han blev så glad när han kom till mig. Skönt skönt.

Nu sitter jag här iaf och slappnar av och lyssna rpå Queen i lurarna och njuter av livet i allmänhet.
Just nu mår jag faktiskt bra. Äntligen fått iordning 90% i lägenheten och älskar den som tusan. Här e verkligen fint, mer nöjd i denna än den jag hade med D. Här e färg, liv, ljus, kärlek.
Ja, älskar verkligen livet just nu, och skööönt är det!!

Vet ni vad? Det regnar ute, och jag e onödigt glad över de. Vet ni varför? Jo, för regn är inte snö, vilket tyder på varmare grader, närmre våren, sommaren och wow, lixom. Massa saker händer i sommar, och är sjukt nöjd med mitt singeliv just nu. Underbart!

Imorron är det jobb, sen efter jag hämtat Liam på dagis så ska det inhandlas en Webcam. Morfar och Liam vill prata över den. Bor ju lite längre från varann nu, så då får man "ses" på annat sätt.

Ska försöka ta lite bilder på lägenheten, så ni kan få se, för er som vill.
Men än sålänge är allt inte på plats, fortfarande litye lådor här och där, skoställ som saknas, hyllor som inte är på plats, osv osv osv.
Men ja. Ska se vad jag kan bjuda på.

Nu ska jag iaf hoppa i säng och läsa min bok.


Hörs imorron.

Puss & Kram


// En sprallig och glad Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback