Gokväll i bygget!

Hallåja.

Sitter här med denna låten i lurarna:

Äckligt bra!





Idag har jag och C varit och bogserat min älskade (hatadejävlafuckkingidiotjävla) bil. På väg mot jobb igår..uppförsbacka precis vid glumslöv. BRRRRRrrrrrrrr........AH!!! What the fuck!!! Gaaaasa saaatttaaaan....70 km/h ...gasa ännu mer....40 km/h.....gaaaaaassaaaaa...*klick* Gaaaaassaaaaaaa....0 km/h.

Jag står med Liam på motorvägen med en bil som inte kommer nånstans hur än hårt man trycker på gaspedaljäveln! (Arg som ett bi är jag). Jodå. Nåt har pajjat. Om det är kopplingen, eller växellådan får jag veta på tors, då den är inne på lagning. Jo...visst älskar vi alla sånna oförväntade kostnader!!! *Aaahh*
Nåväl. Den blev iaf bogserad bort till mitt jobb. Där ska pappa hämta den imorron med bilsläp. Tack pappsen.

Imorron är jag ledig. Så inatt har jag min älskade lillpojke.
Vi ska bli hämtade av C imorron som tagit ledigt (jobbar hemifrån) för att hjälpa mig denna veckan med bil och lägenhet. Tack kära du!
Lägenheten är färdigmålad nu. Så jääävla najz!! Fick helt nytt golv i vardagsrummet oxå. Yeeeah!! :-D
Imorron ska vi måla allt trä. Fönsterkarmar, dörrar och skåpsluckor. För att få bort den hemska jävla röken från idioterna innan som rökte nåt sjukt jävla konstigt i hemmet. Mår illa när jag sätter foten innför dörren. DET passar sig minsann inte. Så nepp. Då blir det att måla ist och hoppas stanken försvinner.
Sån jäkla tur jag är en doftljus fantast. Har 30 olika waxdofter här hemma som jag ska förgifta hemmet med i varje rum. Allt för att stanken ska försvinna. Det är så illa att jag faktiskt inte ens vill hänga min jacka där inne för jag e rädd den ska "ta doft". Fan kan inte sluta prata om den jävla stanken, är bara så rädd den aldrig ska försvinna, men självklart gör den de.

Ska iaf bli kul att måla, lyssna på musik, få upp min nya säng, städa, dona och fixa med det nya. :-D

(Viilken karma, vilken röst, vilken känsla. Bortse från det hemska överbettet och byxorna, haha)




Nepp.

Nu ska jag snacka vidare här och njuta till fullo som jag har en förmåga att göra om kvällarna nu förtiden.


:-D



Pusssssar i mängder!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback