Jalla.

Hej alla.
Vilken dag, vilken morgon. Ledig och allt idag.
Vi ska strax träffa upp en annan för en lång golfrunda. Haha. Mm. Sant. C golfar, och ja, det är väl trevligt att följa med på en runda och se hur det går till och hur. Skämt o sido. Har golfat förr, inte min grej, följer bara med pga solen och atmosfären. Skulle blitt Bokskogens, men blev burlöv denna gången.
Så ja. Jessica ska ta med fika och kaffe för fulla muggar, haha.
Jag har skaffat en ny blogg. Min egen sida. Ska bli kul och spännande och se om det finns några "gränser" med den.
Ikväll ska vi dona med designen, och sen öppnar jag nog den. Kulkul :-)
Skriver mer ikväll.
Pussen!!

Kommentarer
Postat av: A

Välkomna hem (till våren)! Ni verkar ha haft det grymt mysigt (bortsett en viss rygg då ja...hua!)

2010-04-07 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback