Wattaaaa faaaaa...

Får frispel på mobilblogg. Kämpar arslet av mig för att lista ut hur tusan det skitet funkar. Mobilbloggat från både min och Dennis mobil. Men inte faaan funkar de. Gjort inställningar från mobil nr och datadatdatadataaa...gjort exakt vad som står på infon. Får jag nåt inlägg?? NÄ!
Vill fan börja blogga med bilder och stuff.
Ngn som hajjar hur man gör?

Jobbat idag. Gick tidigare för att ta Lilleman till Vårdcentralen för ett "bett" han haft ett tag nu. Liiide orolig det är fästningbett, då hans pappa bor i en ful skog. Sorry. Hatar skog...att bo i.
Mina (fd) katter är fullständigt smockade med feta äckliga blodsugande äckelsaker. Synd om dom.
(Har fått salva att smörja in med, ska återigen dit på fre för att kolla upp)

Nåväl. Väl hemma lagade D köttbullar med potatismos. Bull mat. Men Liam älskskade de.
Nu tittar han tecknat på sitt rum, D sitter framför tv.n och jag här. Ska strax hoppa ner i soffan och mysa med honom. Men först ska Liam nattas, pussas och somna för dagen.

Får se vad veckan bjuder på för skoj denna gång.

Hörs snart igen.

Pöss.

Ps. Bygg aldrig naglar på USA Nails på Triangeln. Iaf inte av en kille.

                           Borde riva honom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback