Personalfest.

Igår va vi först på Hilton hotell med jobb. Där började vi kvällen med att sätta oss i baren och beställa vaaad vi ville. Det beställs givetvis några Mohito..*mumma*
Drack och drack, kissade och kissade. Sen möte. Läringsrikt och trevligt.
Ner till baren igen, där drickandet fortsatte löpa fullt.
Eftersom jag aldrig är ute och festar numera var jag lite orolig hur fyllan skulle sluta, så tog de lite chill.
Hela jobb hade VIP på det där "nya" utestället vid hamnen. En båt. Jäkligt häftigt, men inte alls min stil. Aaalldeles för "fint" folk. Bakslick och kavaj är inte riktigt min stil & smak. Va alldeles lagom och perfekt berusad. Väldigt trevlig kväll. Men längtade hel tiden hem till min Dennis. (jag veeeet..toffel) Efter båten drog vi till BK (hör o häpna) stortorget. I stort sett den enda gång jag äter på bk, är när jag är berusad.

Stötte på Vellinges Dampbarn där inne oxå. Ja..antingen damp, eller ADHD har hon. (Ngt många faktiskt funderat på) Hade hon betett sig så mot mig för ca 9 månader sen (innan jag träffade D och blev relativt lugn) så hade jag gett henne min 15 cm höga klack i huvét. Plus en aning mer. Puh säjjer jag bara...så igår hade hon tur jag inte va på de humöret. Det finns hjälp mot avundsjukhet oxå stumpan.

Tog taxi hem, vinglade upp för ståltrappor med hål i, barnfota..din jääävel vad ont de gjorde.
In genom dörren..in på Liams rum, bäddade ner honom oh puss på pannan. Av med alla klädersplagg, örhängen, diadem, halsband och kröp under täcket tättintill en varm dennis. Faan vad galen man kan bli av ens kärleks dofter. Sniffa, sniffa, sniffa....ZzZzZz.

Lördagmorgon: Jaaag eeee fääääääärdiiiig. Jodå. Liams vanliga morgonbajsade. Sen hopp ner i bingen igen, bakfull. Dennis gick upp med Liam, (tack älskling). Efter ca 1 timme ringde syrran. Vellingeblomman med hela La familia. Trevligt att sitta där i den varma höstsolen och äta god gulasch soppa & plocka både äpplen och päron. Jisses vad jag älskar hösten.

Just nu väntar vi på att Syrran & Eldar ska komma hit. Ska spela P3 och frossa godis. :-)

Imorgon vet jag inte vad som väntar. Men en skogspromenad i bokskogen & sen middag hos svärmor har jag planerat. Nice!

Nepp. Nu ska jag umgås med familjen <3


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback