Mjau!

Ps. Datan är hemkommen. Omformaterad och hela fadderillan. MEN! Puckona (förlåt) glömde sätta in alla bilderna som sparades på en annan hårddisk. Typ drygt? Som faan.
Sååå nu måste jag vänta tills Dennis får tummarna ur och fixar in bilderna på datan igen.
Jag som ska göra ett fotoalbum juuueee.

Idag e de tors. Jobbar. Dött!! Ska ta och städa lite tänkte jag & dylikt.

Bara jobb imorron oxå. Sen heeeelg. Så jävla najz.
Imorgon blir de nog utgång. Först konferans på Hilton Hotell med jobb. Gratis dricka i baren, tralalaaaa.
Sen blir det middag och vidare ut. Har egentligen iiingen lust att hänga med ut efteråt. Just för de att jag tar vara på Dennis och mina hemmakvällar, som jag uppskattar sååå mkt mer nu för tiden.
Vuxen? Ähh vettefan.
Så vi får se hur mkt jag hinkar i mig under mötet, hehe, och däfrefter brukar jag bestämma.
Men som jag känner nu så lockas en varm och gosig D i soffan med en bra film och rött vin ist. *Mumma*

Nåväl.

Måste fortsätta nu.


Hau de brauu som vi i Skåne säjjer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback