Godmorgon? Ähh, de vettefan.

Fy faan vad jag hatar morgonar. Speciellt de gånger när man ska upp till jobb och inte sovit en blund inatt, PLUS behöva gå upp när min älskling ligger kvar i sängen, varm och gosig. *GRRR*
Aja. Stänger redan kl 19, idag. "Bara" 10 timmars jobb. *suck*
Så ikväll är det mys med film och godis efter en motorcykel runda. Den ska snart ställas av. Kostar för mkt i månaden, och används väldigt sällan.

Så jäkla skönt är de ute nu. Kallt och gosigt. Vill bara att de ska bli mörkare om dagarna. Verkligen underbart att vakna vid 07 tiden och det är kolsvart ute. *Mmm*
Vaknade sådär runt 10 tiden och såg att Dennis hade både ringt och messat. "Vakna min älskade sömntuta"
Väl vaken - "va du villa?? Joodå. Hjärtat visste såklart att Jess va ledig och tyckte han förtjänade att jag kom med en kopp kaffe till honom, när han slet där i poolen. (Renoverar en pool). Snäll som Jessica är, går hon upp och kör iväg till en mack, köper varsin kaffe och en kanelbulle till honom. Där satt vi i en härlig trädgård och drack kaffe och åt pallade äpplen *hihi*
Riktigt fint väder, men fassen vad jag frös. 
Eftersom jag va ledig igår, hade jag Liam och passade på att ta honom till aqva kul. Hade frikort där. (Annars jävligt dyrt faktiskt). Och där finns ett sådant utomhusbad, och kunde ej tro mina ögonen när dessa äldre gubbar ligger där i sina röda tighta kalsipper och solar. Fy fassen vad jag frös av att bara titta på dom. Givetvis finns de fortfarande soldyrkande optimister kvar där ute. 
Men kul hade vi. Speciellt Lillenmannen som va så gosig och snäll.

På kvällen så va det min och Dennis kväll. Skulle egentligen piffat till det ännu mer, men det blev fel med tider och så, därför åt vi på Jensen Böffhouse ist. Jäklgt gott ändå och trevligt va de. Därefter tog vi varsin kopp kaffe på Waynes. Satt och snackade en massa om allt och väntade på att bion skulle börja. The final destination. 3D. Skitcollt. Filmen va väl sisådär, även om de va lika sjuk och slimig som de andra.
Väl hemma vid 00 tiden så mös vi nr oss i soffan med varsin kudde. Jag kröp tätt intil hans famn och somnade gott. Sen blev de bingen och massa mys.

Ja, och nu sitter jag här. *Snaaark* Vem fan vill gå upp före sin sambo en lördag morgon? Ja, inte Jessica iaf.
Längtar redan hem till hans varma famn och vår myskväll.

Ha en bra lördag allihopa.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback