Bill & Bull!

Sitter på jobb nu. Har lunch och inte ett smack o göra. Här e heeelt dött. Märks att pengarna börjar ta slut.
Men i helgen är de löning och antar att försäljningen kommer gå hand i hand.

Sitter här och planerar min och D göteborg resa. Lisberg med boende. Får se vad vi kommer fram till.
Nåt kul ska de iaf bli.

I söndags hade vi en heelmysig dag.
På morgonen va vi på lekplatsen med Moa och Liam. Vackert väder. Sen åkte vi till Bokskogen, och ja...det va vi inte ensamma om. Jisses vad folk där va. Men ack så mysigt. Liam plockade kottar och ekollon, medan jag o D gick o höllt hand och kastade kottar på varann, och försökte putta ner varann i all gegga vi hittade, haha, lite omogna får man lov att va.
Efter en lång och härlig solig skogspromenad så satte vi oss och tog en fika utomhus. Hääärligt.
Därefter hem till Dennis mamma, där vi blev bjudna på Mat och efterätt med kaffe. Trevligt.
Hem, sätta igång med film åt lillen, medan vi mös för fullt i soffan hela kvällen.

Hela denna veckan består av jobb. Utom Fredag då jag e ledig. Skönt. Så fredag är de utekväll för mig och D. Först en fin resturang och sen ett trevligt biobesök. Underbart!

Nej, nu ska jag ut och städa lite.

Ha de bäst!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback