Snaaaaark!!

Fan vad jag hatar jobb. Ont i magen av maten oxå jag nyss åt. *Bubbel*

Idag stänger vi redan kl 19.00 (Naaaajz) Sen skulle vi som planerat åkt hem till syrran och Eldar som idag har en mega hemmafest med halloween maskerad och dylikt. "Jessica, du & Dennis får INTE komma hem till oss utan att ni är utklädda". Nehe, men va trevligt. Vänta nu här. Har jobbat hela veckan, haft fullt upp på min lediga dag, jobbar heeela dan idag och är hemma vid 20.00. Duscha, sminka sig, göra vid håret tar för fan en evighet bara de. Och nu ska man klä ut sig oxå. Hmm okej. Det kommer jag absolut inte hinna med. Så ville gärna dit, men fick lite ångest av stress i magen. Så jag messade min älskling. "Älskling. Vill du vääldigt gärna dit ikväll? Puss puss."
Fick svaret: "Om du vill. Stannar gärna hemma med dig med lite vin o film och massa mys. Puss"
Skickade tillbax: "Du läser min tankar"

Jodåsåatt!

En hemmakväll med mitt hjätrta med vin och massa mys lät myyyycket mer lockande. *Mums*

Nepp. Nu e lunchen slut.

Ha en bra lör.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback