Nytt inlägg.

Igår va jag "inte" på humör. Tog bort mitt senaste inlägg för jag kände att jag hade lungnat ner mig tillräckligt.
Fick e nkommentar om att det hade med "min" omognad och göra? Känner tvärr inte detsamma. Att jag skriver av mig fakta som är 100% sanning handlar inte om omognad, handlar om irritation av verkligheten.
Så ni som hann läsa vet hur de ligger till, och verkligheten svider.


Detta är min lediga dag. Och jag har precis kommit hem från sjukan med Liam. Han ade trånga och rassliga luftrör, så fick 2 olika mediciner. Skönt.
Sitter o väntar på att kl ska bli 10.30, så jag kan lämna liam hos alex i malmö. Det är som sagt hans vecka fortfarande.
Själv ska jag till fukking tandläkaren. Ta bort tandsten och dylikt under bedövning, samt att dom MÅSTE kolla på min onda jävla tand. EN vecka nu har jag haft så ont i tanden att jag nästan gråter. Det är en smärta som går ner i skelettet och upp i huvudet. En visdomstand som tidigare är lagad för hål och som ska dras ut på måndag. Men nåt måste fan göras idag.
*AJ*

Efter tandläkaren ska jag träffa min nya massör. Få en grundundersökning och hjälp från djupet. Så jäka skönt.


Ikväll blir de massor av mys med D. Vi ska mötas upp kl 17.00 för att sedan bege oss till Emma (min vän som blev färdig med sin frisörutbildning för ett tag sedan) och klippa oss. Eller ja, främst Dennis. Jag ska bara "trimma" lite.
Därefter ska vi åka o storhandla. (Mys), och sedan hem och tvätta (mys igen), och laga god mat och dricka gott vin. Bara vara!
Gud vad jag älskar sånna här dagar.

Imorgon är de jobb igen , plus halva söndagen bara. Middag hos lillasyster som bev 24 i tisdags.
(Själv blir jag 27 hela år på tis) Åhh fy faan vilken ångest att närma sig 30. Hatar den åldern. Kommer känna mig rågammal. Visseligen har jag redan hunnit med det viktigaste här i livet. Ett barn! Så det känns underbart. Och fler blir de..:-)

Nåväl. Nu ska jag borsta tänderna grndligt & så duktigt så skölja med flour, och visa min tandläkare att jag är såååå duktig! *Host host*


Ha en bra fre. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback