Måndag = Lördag!

För min del är det så iaf. Jobbat hela helgen och njuter av min "lördag"  idag med lillemannen.
Ska börja dagen på ikea tänkte jag. Inhandla lite ramar och dylikt. Har fått bilden från släkt fotodagen. Där alla från min mammas sida finns på bild. Kul och en jättefin bild. Ska sätta in den när jag fått in den på datan.
Kl 14.00 ska jag återigen träffa min tandläkare för at dra ut tand nr 3. Sen är de bara en jävla visdomstand till. Sköönt.
Därefter ska jag möta upp Camilla och ta en runda i stan. Shoppa, shoppa :)
Funderar på att ta Liam med på bio ikväll. Bara han och jag. *Mys* Vi får allt se.
Fan tycker det är tråkigt att blogga idag. Tagentbordet är rövjobbigt, blir fel hela tiden och får ändra, ändra och åter ändra.

Imorgon är de min dag! Tihi!


Nä. Nu ska vi dra.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback