Beslutångest på hööög nivå.

Hej hallå.

Nyss hemkommen frå Michael jackson, This is it.
Herregud vilken berörande dokumentär. Man får följa MJ.s liv verkligen bakom kulisserna. Hans tramsiga sida, hans allvarliga sida, hans bestämda, "perfektionista" sida. Kände glädjen och sorgen på samma gång. Konstig känsla. Även om du inte är ett jättestort "fan", så måste ändå denna ses. Helt underbart!
Och att få se en sjukt jävla grym dansshow innan filmen började gjorde inte saken värre. Antar att det bara är premiärdagen som får njuta av de. Så grymma va dom, fick tårar i ögonen. Utklädda tll MJ och dansade som honom. *Kärlek*

Nu undrar ni säkert va beslutångesten innebär. Klockan jag fick igår va fullkomligt älskad. Men när Jessica kliver in i affären där den köptes för att förminska den, & får syn på en klocka, blir jag nykär direkt. Ringer D med lite fjäsk i rösten. Duuu..älskling. Jag e nykär. Japp. Inga problem. Bytade upp mig och fick lägga till en god slant, men det va de värt! :-)
Kolla min nya underbara älskade klocka.

 Mmm..kärlek!


Nepp. Nu blir de mys framför tv.n med mina kärlekar.

Hörs. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad otacksamt... Det hade iaf jag tyckt. Tur att din sambo inte resonerar så.

2009-11-04 @ 19:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback