5 år sedan jag fick uppleva riktigt kärlek.

Idag fyller mitt hjärta hela FEM år! Galet vad tiden går. <3

Sjöng för honom i morse med 3 paket. Och fler lär de bli. Ikväll ska han ha kalas hos sin pappa, imorgon ska han ha kalas på Andys Lekland för 13 barn. Och på söndag ska han ha kalas för hela min släkt. Han e helt uppspelt över detta såklart :-)
På söndag blir de "kak kalas". Jisses vad jag ska baka, baka, baka. Älskar baka.
Det blir 7 olika sorters hembakade kakor (varav en gjord av svärmor, en ungersk kaka). Sen blir de såklart en mega mega tårta. Och Jessica lilla ska försöka ge sig på att göra en Svampbob tårta, haha. Med min motorik och händighet ska de ng gå bra :-D

Tror n den blir lika fin?? Haha nooot. Men förhoppningsvis ska Liam kunna urskilja svambob med en hög med masipan, fniss.



Nåväl.

Har egentligen mer och skriva, men hinner inte just nu. Jobb väntar!

Bio ikväll iaf. Antingen En julsaga i 3D, eller 2012. Vi får se :)


Ha en bra dag.

Ps. Fredagen den 13.e idag, så antar att lite tur sa man få..13 är nämligen mitt lyckotal..undra varför?! ;-)


Puss

Kommentarer
Postat av: Minette o Eliaz

Grattis till Liam från oss=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback