Vår = snö?

Hallåja.

Det snöa fan idag, hur idiotiskt som helst. Solen lös, värmdes genom rutan & jag rullade ner...helt plötsligt..."snö",men koooom igen!! Aja, va bara att fortsätta le som inget hade hänt. Tänkte ju såklart att om eeeen jävkla vecka så drar vi iväg till värmen, paradiset och livets överasskningar.

Va på kalas i söndags hos söööta lilla Moa. Så stor flikkan e nu. Jättemysigt med massa gottis och kakor och paketer. Hon e sååå söt.
Ska få lite bilder från Vanningen och kalaset.

Igår va de måndag ja. För vissa är det pest och pina, medans för mig är de lycka och ännu en dag nämre Thai :P
Och imorron är det ons...dvs EXAKT en vecka kvar. *wihoo*
Ska hämta Liam redan på Lördag efter jobb, för att få ha honon en dag xtra. Kommer fan sakna ihjäl mig. Vet inte riktigt hur jag ska klara de, men på nåt sätt ska de väl gå igenom. Första gången utan sitt barn sålänge och antagligen sista oxå. Nästa gång ska han med. Min älskling.

Ikväll blir de film och massa mys med D.

Som sagt. Här kommer bilder. Både Onödiga, fula och fina ;-)


Liam och Theo leker på Vanningen. Alltid lika kul har dom.



Jag & Min älskade på väg till Kalas.




Sötaste kalasflikkan.



Sötaste kalasmannen ;-)




Sötaste kalaspojken.




Sötaste kalaskakorna.




Min mamma, Moa och Min Pappa :-)




Återigen min älskade man!




Jag & älskade systerdottern.




Vår lilla Familj. Trevligt att Liam som vanligt ska fula sig ;-) Men jaa...4 år,..kan man säga mer? =)




Min älskade son. Han e så otroligt vacker. Älskar dig över hela mitt hjärta lilleman.




Neeej nu ni! Orkar inte mer idag. Älsklingen väntar på att vi ska bestämma oss för nån middag..lite sent dock, men vafan ;-)

Hörs snart igen..


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

¨vilken söt familj. och din sons ögon är himmelska. fin blogg :)

2009-03-27 @ 09:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback