Imorgon smäller det! :-D






Hallåja.

Gissa 1 gånger vem som är extaaaas för tillfäligt? Jo...JAG!
Imorgon åker vi. Äntligen. Sooom vi längtat i månader. Har skrivit en lista nu, och börjat packa så smått. Härligt :-)
Har 2 nya badräkter. Gryymt snygga.



Älskar badräkter. Är faktiskt inte så mkt för bikinis alls. Tycker alla ser likadana ut, om man inte har ngn som verkligen sticker ut. Men det som är svårt med badräkt är att hitta ngn som passar. Jag har rätt stora bröst, och kanske inte allt för stor rumpa, så det blir lixom fel. Men dessa satt som smäck i häcken, och ja..någolunda i brösten, väldigt tajt och lite väl push kanske, men vafan gör man ;-) Nackdelen med badräkter är oxå att man kanske inte får lika mkt/ngn alls färg på magen. Men det struntar jag rätt kraftigt i. Det är ändå min älskade som ser in mage, och han bryr sig lika lite. Och det finns solarium i värsta fall. Kommer antagligen sola toppless på vår lilla baksida ändå en del. :-)

Brukar beställa på Ellos eftersom jag gillar deras kläder. Så hämtade ut ett paket med massa saker i igår. Skulle egentligen haft en badräkt till, men den lämnade jag tillbax. Och har inte fått den i tid tillbax. Och detta va ändå över 1 månad sen jag lämnade tillbax den. Suger fett och det har dom fått höra. Så fick 500 kr värdekupong, tackar :-)
Här e någon av sommarklänningarna jag köpte. Fast den sista är sommarvit.
                                                                                                           


Har handlat en hel del innan oxå, men pallar inte sätta in fler bilder *s*


Nej, nu ska jag till Aqa kul med Liam. Skriver mer ikväll.


Pussar från en glad Jessica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback