Stolt Jessica.

Ja..jag är en kvinna som är stolt över mkt här i mitt liv. Först och främst är jag mest stolt över att jag har fått en sån underbar, söt och enormt klok son, sen är jag såå stolt över min kärlek som jag älskar så enormt, och han finns här för mig och gör allt för mig, sen är jag stolt över min älskade familj, och vänner förståss, och för att inte glömma hur stolt jag är över mig själv. Massa stolhet va de nu ja, haha..men de jag vill komma fram till är att jag e väääldigt stolt över min svåger Eldar. Jag blir lika chockad varje gång nåt nytt händer i hans liv, för oftast handlar det om hans intelligens, hjärna och handlingar.
Först och främst vill jag dela med mig utav hans förmåga att snabbt och lätt hitta en sjukt brr lösning på saker och ting. Min älskade och han kollega ville ha en ny loga till deras nya gemensamma företag inom plattsättning. Och Dennis frågade mig om jag hade ngn idé och giiiiiivetvis hade jag de :-D haha. Såg framför mig en kakelplatta med ett skissat skånsk pilträd inuti och deras loga snyggt runt om. Va stolt över den idén, men den va svår att "få ihop", och Dennis sjäv hade ngn idé om en skånsk flagga och dylikt. Jag sa till honom att min svåger Eldar är väldigt duktigt på allt sånt (han pluggar inom nåt med reklam, hemsidor, osv osv osv) Vi berättade lite för eldar om våra idéer och gav honom fria tyglar. Dagen efter hade han suttit uppe hela natten för att kira ut ngt. Och direkt vi (Dennis) såg de, så sa de "klick". Sjuuukt smart och sjuukt enkelt och sjuukt bra. Perfekt för deras företag. Kolla här:




Nu får ni föreställer er denna logan är gjord av "kakelplattor" i skånska flaggans färger som ni ser. Snyggt, enkelt och framförallt syns bra på bilarna i skarpa färger. Perfekt Eldar! :-)

Sen vill jag passa på att Gratulera honom till ett stort pris han vann häromdagen.
Ngn som har hört talas om Uppdrag 24? Det innebär att flera grupper blir "inlåsta" i 24 timmar för att lösa svårare uppgifter. Denna gången handlade de ngt om inom region skåne. Nåt problem som finns på riktigt, men som dessa grupper på "låtsas" ska försöka lösa. Eldars grupp lyckades å bra att dom vann första priset, en resa till New York, och dessutom så kom de högsta cheferna fram till gruppen efter dom vann och pratade med dom att dom på riktigt ville använda deras idé för den va tydligen så kanon. Så dem fick visitkort och dyikt, så eldar ska antagligen få börja jobba inom detta ämne. Så jävla kul!!
Återigen Grattis Eldar!!

Ja..snart är våren här ja.
Jisses vad snabbt det går. Underbart. Snart åker Dennis motorcykel fram. Han håller på att leta upp ett skinställ till mig. Ett rosa. Hihi. Sååå mysigt vi ska ha det på hans Yamaha R6. *Mumma* Det kommer bli långa turer på den.
Och snart..snart..snart åker vi iväg i 2 uuuunderbara veckor till Thailand. Tiden går snabbt nu..*fniss*



 
                                                   


Nej. Nu måste jag kila.

Ska mysa lite med baby innan läggdax.

Ha en trevlig kväll.


Pussssss :-D

Kommentarer
Postat av: Ny läsare.

Har precis börjat läsa din blogg, väldigt intressant att följa din vardag med din nya kärlek, men som jag förstod det hade han varit sambo precis och haft hus och saker, är det bara jag som är skeptisk till att någon går från ett förhållande rakt in till ett annat?kan sånt verkligen hålla?..kan man verkligen börja älska någon annan direkt efter att ha älskat en annan person?eller är det bara som man tror?..känns bara som att det går väldigt fort fram för er.

Kram iallafall för en bra blogg! :)

2009-03-07 @ 08:52:08
Postat av: Milla

Tydligen går det !?



Förmodligen hade Dennis inte ett bra förhållande innan, Ett sådan dör ut även om fortf finns minnen kvar. Man vet aldrig när den personen kommer in i ditt liv, när du e singel eller fortf i ett förhållande tom.? Det jag vill säga med detta är att det var en onödig kommentar, Och att allt är möjligt! Jag önskar Jessie all lycka i världen!

2009-03-07 @ 15:22:03
Postat av: Jessica

Jag va lika skeptisk i början som dig. Tlls jag insåg hur mkt Dennis verkligen älskar mig. Hans kärlek gentemot mig är på riktigt och så djup. Tro mig,det tog ett tag innan jag på riktigt trodde att man faktiskt kan älska en annan efter ett förhållande. Men som milla sa, så va kanske deras förhållnade inte de bästa på slutet, och då glider man ifrån varann och när då den andra partner är så svinig mot den andra så kan man säkerligen sluta älska den personen i fråga fort som fan. Och det hade ju trots allt gått ca 2 månader efter deras breakup innan vi träffade varann. Dennis gör allt för mig, finns här när jag vill skratta eller gråta, vi ska flytta till nytt nu, och vi bägge vill bilda familj. Detta är inget man gör med ngn om man verkligen inte "älskar" varann. Jag vet hur mkt han älskar mig, och jag vet hur mkt jag älskar honom. Det är allt som krävs. Är såå extremt lycklig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback