Rättelse.

Senatse inlägget blev nog ett litet missförstånd.
Har fått en massa negativ kritik gentemot Bunkeflos skolor, vilket självklart är tråkigt för barn som ska gå där.

Men lille älskade ska "inte" börja skolan där. Utan jag pratade om hans dagis..innan han börjar i skolan.
Just nu går han uppe i lödde som många vet, och det är allt pendlade jag såååå tröttnat på..därför ska an få gå färdigt dagis i bunkeflo (på min vecka). Sen när det är dax för skola för honom, så ska vi köpa hus. Och var vi vill bo är ännu inte klart. Så det vill säga jag har inte den blekaste aning var ha ska börja skolan.
Alla skolor har sin egen kritik och det finns inte en ända skola utan mobbning & dylikt, hemskt som faaan är de, men det är sånt alla får gå igenom i stort sätt. Jag hoppas dock att min son slipper de.
Men ska hitta den bästa tänkbara plasten och skolan till honom.

Vi får se :)


Ps...ska kolla hus imorron. *Muhaha*


Nepp. Nu ska jag åka och träna för 2.a gången idag..denna gången med min älskade.


Hörs sen! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ängslätt är bäst hoppas han hamnar där. Stor och bra med bra ute möjlighet.

2009-03-10 @ 16:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback