Handbollskväll.

Ikväll är vi bjudna på handbollsmatch. Eliteserien mellan H43 Lund - Hammaby. Ska bli så jävla kul.
Först är det middag och grejjer, vet dock ej vart, haha, Dennis vän har koll på allt.
Så direkt efter jobb blir det att skynda sig till sats för träning och solning. Sen hem och göra sig fin, och iväg.
Älskar handboll..
Ska bli riktigt kul. :-)

Nu är det bara 22 dagar kvar till vi åker. Längtar som ett barn som vill ha en klubba. Det ända som tar emot sååå mkt är ju då Liam. Gråter fan redan om kvällarna. Vet inte hur jag kommer klara det utan honom så länge. Har för länge sedan börjat berätta för honom att mamma ska vara borta lite längre än vanligt. Men att jag hämtar honom direkt vi har kommit hem till Sverige igen och att jag kommer ringa honom varje dag. Spelar ingen roll vad räkningen hamnar på, min son är värd varenda öre. Jag vet att det inte är samma sak som att vara hemma i vardagen och vara utan honom i dessa 17 dagar. Kommer ju hela tiden göra saker där nere och leva livet. Men saknade kommer vara så stor att jag vet jag kommer gråta rätt många ggr. Har varnat Dennis, och han säger att han såklart förstår, och kommer stötta mig om det behövs. Älskar dig så mkt Dennis! Liam vet oxå om hur otroligt mkt paketer mamma kommer hem med. Han säger att han förstår att jag kommer hem igen och att han oxå kommer sakna mig. Sen sa han även att jag skulle ringa honom varje dag och säga godnatt...vilket jag giiivetvis kommer göra. Det känns så tungt. Har varit utan honom max 4 dagar på snart 5 år. Och många säger till mig att jag inte kan skita i denna chansen i mitt liv. Liam finns ju kvar när jag kommer hem och det glöms snabbt från hans sida. Det är nog bara jag själv som kommer tycka det är bajsjobbigt.  Jag blir ju bjuden på ALLT. Resa, boende, fickpengar....ja allt. Dennis står för allt. Han är gudaunderbar. Utan honom i mitt liv hade jag nog aldrig fått uppleva Thailand. Utan honom överhuvudtaget, så hade mitt liv inte sett så bra ut som de gör idag. Han har hjälpt mig med såååå mkt att det inte finns ord för att kunna tacka honom. Han e bäst, och jag är såå glad jag väntade dessa 4 åren på honom. Kunde verkligen inte träffat bättre kille, heeelt omöjligt. Han älskar mig så enormt mkt och kärleken är besvarad till 100%. Vi bara längtar efter familj och dylikt. Vi ska leva ett långt, underbar liv tillsammans. Om ca 1 månad flyttar vi till den nya lägenheten, och där ska vi bo tills vi hittar hus. Vi ska på möte imorron och träffa Älvsbyhus. Vi funderar på att bygga ett helt nytt hus ist. Antingen i Östra grevie (som ligger strax utanför Vellinge), eller i Bara (i de finaste området), så vi får seee. Min stora syster håller på att bygga hus i samma område vi kollar på o Ö grevie. Vore såå kul att hamna där och låta våra barn växa upp tillsammans. Ja, vi får se vad framtiden har att visa.

Nu ska jag duscha, sen jobb.

Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: elisa

Lycka till!!! Hoppas ni får ert dröm hus.

2009-03-11 @ 13:40:01
Postat av: Pernilla

Kanske tid för en uppdatering!!

2009-03-17 @ 10:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback