Fy fan vad dålig jag e på att uppdatera!






Hej alla.

Har bara ingen större tid eller lust att sitta här och blogga om kvällarna när jag kan sitta med min mysiga familj i soffan och pussas ;-)
Idag e jag ledig och hinner snabbt dela med mig litta här. Sen ska jag och liam ut i de fina vädret och åka till hans favoritlekplats på Bo01. Trisst det blåser så jävligt bara.

Har haft en mysig förra vecka. Hittat på massa, massa med min baby på vår barnlediga vecka.
I fredgad va vi på bio och såg Slumboy millioner. Sjukt bra film, måste ses. Hem, drack rött och bara mös en massa massa. Vi kan verkligen inte få nog av varann. Kan fortfarande bara sitta och stirra in i varanns ögon och bara le mot varann och pussas hela hela tiden. Kärleken mellan oss är annorlunda och så sjukt stark...på riktigt. Han är verkligen en man med ett stort hjärta och massa kärlek att ge och ta.
På lördagen gjorde han en sak han aldrig tidigare gjort eller vela göra. Hans vän sa till honom dagen efter..du måste verkligen älska denna kvinna. Han syftade på att detta inte alls va Dennis att göra såhär. Men han följde med mig på en Lasse Stefanz spelning i Tomelilla. Saken va den att han verkligen försökte dansa med mig ett par ggr, tills vi bägge gav upp och köpte varsin dricka ist och bara stod och kramades och lyssnade ist. Att han bara försökte dansa offecielt med mig nykter är en stor sak för dennis. Är är så glad att han iaf försökte. Älskar dig sååå Dennis.

Söndagen bestod av massa morgomys. Sedan va det dax att hämta min underbara pojke. In till stan, där vi mötte upp alex, hämtade Liam, och sedan mötte upp min pappa på Go cart city. Dennis har tidigare jobbat där och vi bestämde oss för att köra. Liam satt i dennis knä och liam va inte den som inte ville åka sakta. Foooortareee med ett leende så stoort :D Dennis är ett proffs på att köra och han va så bra med Liam. Höllt hans huvud i svängarna och dylikt. Liam hade verkligen såå kul. Morfar tyckte såklart oxå det va kul ;-)
Efteråt åkte vi till Andys lekland där både jag och liam fick leka av oss en del. Svettig som tusan va man när man gick därifrån. En härlig söndag vill säga.

Min träning går jättebra och det känns kanon. Gått ner 2 ½ kilo på mindre än 1 vecka. Underbart och mer ska det bli innan vi åker. Måste ju snart börja se över vad man ska ha med sig och så. Lääääängtar ihjäl mig! Vi ska ha med oss massa massa fickpengar. Har sagt att vi inte ska snåla ett dugg. Vill vi åka nån dyr attraktion, eller köpa varsin kostym, eller dricka upp alla pengar (hehe) så ska vi göra de. Ca 15 000 fickpengar är inte att snåla med. Underbart!
Idag ska vi även beställa taxfree på vägen dit. Ska beställa massa godis, rött vin och parfymer. :-)
Jaaa...underbart ska de bli.

Nej, nu måste jag kila. Liam väntar på mig. Tänkte köra inom stan och pussa lite på min älskade först.

Ha en bra dag alla...!!


Dagar till underbara, mysiga, älskvärda resan med min baby till Thaaailand!!
                                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ..ta med er mer pengar för när jag var där i två veckor hade vi oxå med oss 15000 men det gjorde vi slut på en vecka.... så om ni vill handla mycket får ni nog ta med er mer pengar,,, hoppas ni får en trevlig resa....

2009-03-17 @ 14:04:18
Postat av: Anonym

om man inte prutar och bara äter västerländsk mat kan man smälla 15000 på 2v. Men thaimat e godare och dessutom blir man inte magsjuk om man hoppar västerländskmat. Jag hade budget på 5-10000 i månaden för bara några månader sedan och då levde jag som en prinsessa.(har varit i thailand 8ggr) Dessutom e det dyrt om man tror det är mallorca.. dvs låter sig luras! en klocka som är kopia kostar inte 800 svenska kronor som många turister låter sig luras till! Ha så trevligt och hoppas ni får riktigt mysigt!!!!

2009-03-17 @ 19:49:09
Postat av: Mills

Kan inte mer än att hålla med kommentar 2, 15.000 kr är mer än väl. Du lever gott med bara några tusenlappar också, Äta gott och handla nått fint till dig själv och åka på fina utflykter! Tycker man e dum i huvudet om man gör av med 15.000 på en vecka som kommentar 1 påstår.



Kram

2009-03-17 @ 22:16:19
Postat av: Mills

Kan inte mer än att hålla med kommentar 2, 15.000 kr är mer än väl. Du lever gott med bara några tusenlappar också, Äta gott och handla nått fint till dig själv och åka på fina utflykter! Tycker man e dum i huvudet om man gör av med 15.000 på en vecka som kommentar 1 påstår.



Kram

2009-03-17 @ 22:17:00
Postat av: Anonym

Mills gillar personangrepp....det har vi märkt!

2009-03-18 @ 14:14:00
Postat av: A

Wow! Lyckas man göra av med 15000 i Thailand på en vecka är det RIKTIGT starkt jobbat...eller så har man kanske betalat för mycket?



Vi reste runt i 3 veckor utan något boende/resor bokat (30 mils-taxiresa buss, båt, inrikesflyg) och shoppade friskt och gjorde av med 8000 tilsammans för två man (boende/resor/mat/shopping/nöje).

2009-03-18 @ 15:50:54
Postat av: Anonym

hahahahha det som är så fantastiskt med ironi är när folk inte fattar det hahahhahahahahahahahahah underbart att som många nappade på den....

2009-03-18 @ 15:56:48
Postat av: A

Ironi?

Om du tycker ditt första inlägg (om det var det du syftade på) var ett gott exempel på "ironi" har du troligtvis missförstått ordets innebörd...

2009-03-18 @ 16:05:50
Postat av: Carro

Nej, nr 1 Vet nog inte alls vad ironi är..

2009-03-18 @ 16:55:44
Postat av: Anonym

ironi?? snarare korkat o avundsjuk!!! japp!!!

2009-03-18 @ 18:28:28
Postat av: Milla

Nu gillar jag person angrepp också ja :-) min passion!Så jäkla trött på loosers som går in och läser och skriver korkade kommentarer. Tydligen är du!, (som säker tar åt dig) bara dum och avundsjuk, kliar så mycket i fingrarna på dig att du måste gå in och skriva nått bara för att. Gå & lägg dig i en gyttjepöl eller något.

2009-03-19 @ 20:25:57
Postat av: Anonym

Haha du är underbar!!! Person-angreppen bara fortsätter haha :) För övrigt är det inte jag som är kommentar nr 1 om du ville veta det. Och jag är varken dum eller avundsjuk...jag vet inte vad det skulle vara på? Jag är bara en av de trognaste läsarna. Och jag har sett hur du kommenterar tidigare....alltid samma ...personangrepp och dyl. Känns det inte lite fattigt att det bästa du kan komma på att skriva till mig är hur Dålig jag är? När det ända jag skrev var att du bara skriver massa personangrepp?!

2009-03-20 @ 08:03:47
Postat av: Milla

Jaja jag älskar person angrepp! Stå du för vem du är ist din konflikt rädda fegis. Men tro mig, Vi har nog våra aningar om vem du är och ja du är patetisk.

2009-03-23 @ 22:03:26
Postat av: Milla

Jaja jag älskar person angrepp! Stå du för vem du är ist din konflikt rädda fegis. Men tro mig, Vi har nog våra aningar om vem du är och ja du är patetisk.

2009-03-23 @ 22:04:54
Postat av: Anonym

Carro är jag, och varför är jag konflikt rädd? Vad grundar du detta på? Eller halar du bara ut lite fler personangrepp som du tycker låter bra?

Patetisk...nej...inte alls faktiskt!

2009-03-24 @ 09:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback