Fredag kvääääll!

Gokväll alla.

Jisses. Försökt att grilla idag, ja..gick ju inte sådäääär bra direkt. Briketter eller vad tusan det heter suger rejält. Fick fan inte sprutt på det hela, tacka vet jag hederlig kol. Så till slut gav jag upp och satte igång stekpannan, hehe. Men iaf...första "försöket" till grilla idag ;-)
Drack rött vin, pratade och mös, tills min mage...*grrrrr*...sattan i gattan, in på toa och satt där i ca 20 min, japp. Ont som faaaan. Vänner och familj vet min sjukdom jag har, och den är fan inte nådig. Kan säga som mamma att det är fan inte lindrigare än fördelsevärkar. Herregud. Varmt bad direkt efter.

Sitter här och nu min baby tätt intill bakom mig och river mig på axlen med sitt skäggstubb...ehm Aj!

Planerar och snackar lite thailand. Snart bara 1 vecka kvar, haha. Räknar framåt. :-)
Imorgon ska hjärtat jobba lite, (tänkte jag med), eftersom vi snart åker och eftersom han har eget företag, så måste dom tydligen "komma ifatt" och dylikt, bull, men det är de värt...för snaaaaart så.
Om det inte blir jobb imorron så ska jag antagligen träffa Kamilla och hennes dotter på Entré där Liam ska fottas med sin favorit serie figur...Svampbob fyrkant :-) Ska ju lätt va där kl 10.00 när dom öppnar. Trevligt.

Njjeeepp. Nu ska jag vara social och tänkte baka en god sockerkaka, hahaha. Varit såå sugen på de eveigheter nu, och gett mig på att försöka själv...blitt lika jävla dåligt varje gång, så denna gången köpte jag färdigsmet ;-)..Kan bara iiinte gå fel. (hehe)


Ha en trevlig fre alla.


Puss och Kram från familjen Wiren - Farkas!
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback