Sommar & sol...

Hej alla.

Har inte haft orken att uppdatera. Hänt massa massa massa.
På både gott och ont.

Tar inte allt nu med tabke på att jag ska på bio med syster och se Bruno. Sen blir det väl bio med Älsklingen ikväll oxå. Han ska jobba över lite idag.

Jag har fått en arbetsledartjänst på Burger King i lödde. Så jävla najz. Börjar vecka 33. Fasta arbetstider, fast månadslön. Haaarligt. Som det har varit fram till nu, så ha dennis stått för det mesta när det gäller pengar. Ska bli helt underbart at få dra in pengar till hushållet. Ska spara ihop till hus och dylikt.

Häromdagen fick jag veta att jag är gravid. Ja.hör och häpna. Jag fick hjärtklappning och ont i magen och tårarna sprutade. Det va verkligen inte alls meningen. Skulle börjat med p-piller veckan efter. Dennis och jag talade ut om vad osm va bästa för bebis och oss. Abort blev utvägen. Hade jag behålt vårt barn, så hade jag inte fått chefs tjänsten och jag hade då inte fått ut ngn mammapenning, med tanke på hur lite jag jobbat dessa år. Dom som har barn och gjort abort efter vet hur det känns. Herrgeminguuud vad ont de gör i mig. Men vad ska vi göra? Vi vill gärna ha barn tillsammans...när allt det ekonomiska är avklarat och tjänsten är min. Allt ska vara "perfekt" när jag blir mamma igen.






Massa massa har gjorts under såhär långt som sommmaren gått.

Marknader, stränder, boO1, soppingrunder, fikastunder, segande, kalas, tandläkarbesök i mängder, hårförlängningar,
husvagnsbesök..

Sätter in lite blandat.



















Min mamma fyllde 50 år den 4.e Juli. De blev jättelyckat med champange frukost och middag med släkten på ribbans resturang osv osv.

Dennis min älskade älskling blev 30 år i måndags. Jag hade överasskningsfest åt honom i fredags och kalas i måndags. Han blev jätteglad och nöjd. Ska berätta massor om det nästa gång.

Nu väntar syster på mig.

Bio oxå...;-)


Puss alla.

Kommentarer
Postat av: sb

Härligt att få höra av dig lite, jag är ledsen för dig och barn men du vet du har tagit det bästa beslut för dig. Jag saknar fortfarande bilderna från Thailand! :-)

2009-07-16 @ 14:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback