Gokväll.




Idag har vi köpt en ny bil. *wiie* Ska bli så jävla skönt att äntligen börja köra med en vettig bil, och ska kasta min saab lååångt lååångt bort. Kan knappt bärga mig med att visa den för Liam, han älskar bilar och kommer bli elt galen. :-)





Snygg va?


Juli går snabbt. Redan halvägs framme. Slutet av Juli blir massa tråkigheter.
Den 27.e ska jag dra ut 4 tänder. Dvs alla visdomständer. *ajaj*
Den 29.e ska min lille kille bli "drogad" hos tandläkaren. Han ska få stark lugnande medicin för att dra ut en tand. Min stackars lile älskling!
Den 30.e ska jag till kvinnokliniken för massa tråkigheter.

Usch ja.

Men den 7.e ska jag, Liam och Dennis ha vår lilla lilla mini semester. (Blev inget denns sommaren pga av den otroliga thailandresan som kostade en del ;-))
Vi ska bila upp till Skara med ett par vänner och deras barn. Och kolla in detta som vi ska ha:


1 natt i stuga 16 kvm + 4 st 2-dagarsbiljetter till parken för 2 vuxna och 2 barn.
Fri mat och dryck hela vistelsen = mat, läsk, glass, popcorn, sockervadd. (Gäller ej alkohol, dryck i PET-flaska/burk, chips och godis).

  • I parken:
  • - Restauranger
  • - Kiosker
  • - Caféer
  • På campingen:
  • - Restaurangen
    - Golfkiosken (endast glass)

Vid incheckningen i campingreceptionen erhåller familjen armband som används i hela parken och på campingrestaurangen.

Kul va? Så mysigt vi ska ha det! Och äta sockervadd så de sprutar ut öronen.

Nej, nu e det kväll och Jessica ska krypa ner i sängen med en varm Dennis!

Ps. Vet att det är många som vill se thailandbilderna. Jag har segat med dom eftersom blogg.se är skittråkiga när det gäller lägga in bilder. Tar ca 2 minuter per bild att lägga upp. Och det är mååååånga bilder.
Ska försöka komma på ett bättre sätt än att lägga upp en och en.

Ha det gott!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback