Vilken lycka, vilken känsla.

Hej alla glada.

Har inte varit sääärskilt aktiv nånstans på nätet den senaste tiden, har helt enkelt inte tid eller lust. Är bara kär och lycklig.

Sitter nu hos syster och passa rmin prinsessa Moa. Så passar på att skriva nu snabbt innan hon vaknar.

Vill bara snabbt uppdatera mitt liv.
Den 1.a april åker vi 2 veckor till Thailand (vilket är redan såå jobbigt pga min älskade son. Första gången på 4 år utan honom mer än 1 vecka...suck)   men vi ska iaf ha otroligt kul och mysigt. Nu tänker ni..."hur han hon råd med det?",  det har jag inte heller, utan min älskling tog tag i mig, kramade mig hårt och sa.."Jag bjuder dig på en thailandresa" Jag blev så pass och stum och sa nej flera ggr, tills jag insåg att jag inte hade ngn talan. Känns fortfarande dumt, men ska bara visa honom hur glad jag blev. (svårt att skriva på denna dumma data)
Ska ge mer info om var och så vi ska åka. :)

Som sagt. Är verkligen så lycklig nu och störtkär och har aldrig tidigare träffat en sån här speciell man med så stort hjärta. Det är "vi" nu älskade.

Måste ta Moa nu. Hörs alla!!


Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt med lyckliga kvinnor....vem är den trevliga manen du träffat? nyfiken är man allt och roligt att läsa din blogg

2009-01-12 @ 14:50:10
Postat av: Jessica

Tack så mkt :)

2009-01-14 @ 11:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback