Vi går framåt! :)

Hej svej!

Nu skirver den lyckliga Jessica igen. Här händer mkt och massa saker. Bara glada nyheter för vår del.
I helgen flyttade min älskling in hos oss på riktigt. Japp, jag är sambo! :-D Det har gått fort kan man tycka, men känns som jag kännt honom i evigheter, och vi både vet att detta är "Ment to be". Annars hade vi väl inte frågat oss själva varför vi inte mötts tidigare i vårt liv. Vi kelar, myser, älskar, umgås, skrattar, busar, retas, och älskar varann så otroligt jävla mkt. Har aldrig varit med om denna känslan innan, det är sant. Visst har man varit kär och älskat tidigare, men detta är en känsla som är så enorm att jag håller på att spricka. Han säger åt mig att "Våga inte lämna mig nu när du fått hela mig och mitt hjärta" Och att vi bägge har mardrömmar om att vi blir lämnade är det som är jobbigt just nu, haha. Egentligen skrattretande, men det gör ont i en när man har mardrömmar. Han vaknade imorse och det första han säger är att han haft en mardröm igen, och att jag hade sagt i drömmen att jag inte vill detta, utan vill fortsätta dejta ist. Det är de sista jag vill. Det är ju detta jag längtat efter när jag har dejtat ju. Men att jag fick en sån jackpott med världens snällast kille visste jag inte..vilket tur, är så lycklig.

Igår byggde vi upp alla nya möbler vi köpt. Måste ju uppgradera nu ju när vi e två.
Köpte en helt ny stor pax garderob i ekmönster med skjutdörrar. varav den ena är en stor spegel, som Dennis köpte bara för jag ville..plus att jag nämde jag ville ha skohållare och han köpte en sån till mig oxå. Ska ta bilder på alla nya möbler, så ska ni få se. Köpte även en ny snygg tv-bänk och kastade ut min bokhylla. Så vi ska sätta upp hans stora flatscreen på panelen som ingick. Så jävla snyggt.  Samma på bilden, fast i svart/brun ist.  Sen köpte vi ett databord så vi kan ha våra datorer, skrivare och kontorsgrejjer på. Helt underbart känns de att ha hans namn på min brevlåda och vakna upp brevid honom varje dag. Älskar honom så jävla mkt.
TOBO Tv-panel med mediaförvaring

Längtar så jävla mkt till den 1.a April. Vi åkter kl 23.25 på natten och är framme 11 timmar senare hela gänget. Ska bli så jävla underbart, eller det är redan underbart. Ska bli kul att åka med vänner och så. Vi ska bo i en Bunglow vid stranden, guud! :-D Längtar så mkt älsklade. Vi har lovat varann att aldrig sluta älskar varann och vi ska bygga ett långt och underbart liv tillsammans. Jag tvivlar inte en sekund på oss 2. Det är bara vi själv som vet hur stark kärleken är mellan oss. Hade ni sett oss på kvällarna i soffan och hört vad vi pratat om, så hade många kräkt, *asg*.

Men just nu längtar jag mest till Alla hjärtans dag! Första gången på 4 år som jag får uppleva dagen på rätt sätt. Jag har styora planer för oss. Är rädd att han får veta om jag skriver det här, så kan bara nämna en sak. Jag ska ta honom och Liam till fotografen på fredagen, där vi ska ta "familjebilder", sen ska jag förstora upp ca 2 st och en ska upp i sovrummet och en i vardagsrummet. Dennis nämnde nåt sånt för ett tag sedan, och jag ska göra så det sker. Han kommer blir glad.
Nu ska jag upp och städa lite och snart börja med maten innan älsklingen kommer hem.

Älskar dig sååååå mkt Dennis. Du och Liam är mitt allt!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart! nu måste du ju bara bjuda på en bild också!!!

2009-01-19 @ 16:14:57
Postat av: Anonym

Hahaha.. detta kallas nykär, så brukar det vara för alla Jessica.. Skulle vilja säga att jag hoppas att glöden inte slocknar.. men dessvärre så skiter jag i vilket.. Tycker du är lika patetisk fortf som du alltid varit.. hahahahahah

2009-01-22 @ 15:52:46
Postat av: Jessica

Tack detsamma :)(Haha på dig själv)

Postat av: Anonym

jag blir så förbannad. jag vet inte hur gammal du är, men när man kommer upp i en viss ålder så vet man vad som känns rätt och vad som känns fel. så enkelt är det. dessutom undrar jag vad du ser för nöje i att bara vara negativ, det måste tära enormt på dig. kanske helt enkelt bara är avundsjuk, det är väl det som brukar ligga i botten i elakheter. sluta läs denna bloggen och lev ditt eget tråkiga svenssonliv och vänta på din största kärlek resten av ditt liv, jag menar det kan ju gå fel...

2009-01-22 @ 17:31:14
Postat av: K

Tack för en rolig blogg, rena rama bergochdalbanan...

Tråkigt att han blev hemlös, hade varit bättre med ett hus, eller? Lycka till!!!!!

2009-01-22 @ 22:02:37
Postat av: Anonym

skit i folks elaka kommentarer de är bara avundsjuka och har desvärre inget liv. Så du får istället känna dig lite smickrad att folk orkar bry sig. U go girl/En som bara tittade runt lite...

2009-01-24 @ 22:13:52
Postat av: Anonym

Jag har ett underbart liv med man och barn. Men när man skriver han köpte för jag sa.... låter knäppt

2009-01-25 @ 14:49:42
Postat av: Anonym

herrehud va alla e negativa här..låt människan va lycklig.."Men när man skriver han köpte för jag sa.... låter knäppt"..ja vadå? jag sa till min sambo att jag ville ha en ny mobil men fick vänta för jag inte hade råd kom han nästa dag med en mobil till mig..låt männen köpa saker...en metod att visa kärlek..nä jessica..jag tycker det kul att läsa du hittat din man och att du är lycklig..vill också tillägga att jag träffa min kille på match.com för 2 årsen vi ska gifta oss i sommar..=P

2009-01-25 @ 19:59:55
Postat av: Anonym

herrehud va alla e negativa här..låt människan va lycklig.."Men när man skriver han köpte för jag sa.... låter knäppt"..ja vadå? jag sa till min sambo att jag ville ha en ny mobil men fick vänta för jag inte hade råd kom han nästa dag med en mobil till mig..låt männen köpa saker...en metod att visa kärlek..nä jessica..jag tycker det kul att läsa du hittat din man och att du är lycklig..vill också tillägga att jag träffa min kille på match.com för 2 årsen vi ska gifta oss i sommar..=P

2009-01-25 @ 20:00:38
Postat av: Anonym

Är skillnad på hur länge man varit ihop tycker jag. Min sambo köper oxå saker men i början skulle jag inte vilja ta emot det skulle varit konstigt. Skulle kännas utnyttjande. Men lycka till det förtjänar alla

2009-01-25 @ 20:26:40
Postat av: Anonym

Kanske dax för en uppdatering!!!

2009-01-28 @ 08:13:20
Postat av: Åsa

Vad himla glad jag blir när jag läser detta Jessica! Så underbart! Du har verkligen förtjänat att hitta kärlek igen =) Ska förresten själv bli sambo snart med min pojke, äntligen!

2009-01-30 @ 00:41:20
Postat av: Rebecca

Nu vill vi ha lite uppdatering, så vi får höra vad som händer! :)

2009-02-01 @ 12:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback